web analytics
Пригоди PlayUA на Games Gathering 2021

Наступне відео

Неповторний звуковий дизайн і як його створити: інтерв’ю з представниками VP Production

НЕПОВТОРНИЙ ЗВУКОВИЙ ДИЗАЙН і як його створити: інтерв'ю з представниками VP Production

Пригоди PlayUA на Games Gathering 2021 — Vostok Games, tinyBuild, Atom Team, Kevuru Games (репортаж)

Автор: PlayUA @playua

Цьогорічний Games Gathering подарував нам безліч приємних емоцій. Хоча команда PlayUA не була присутня на заході з повноцінним стендом, нам вдалося зібрати для вас жменю невеличких інтерв’ю. З них ви дізнаєтеся: чим зараз займаються розробники з Vostok Games, чого прагне досягти tinyBuild в Україні та не тільки. Бажаєте відповідей? Тоді хутчіш вмикайте наш репортаж з Games Gathering 2021!

Більше інформації:

Над відео працювали: Володимир Вітовський та Володимир Бортюк

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Останні відео

Неповторний звуковий дизайн і як його створити: інтерв’ю з представниками VP Production

НЕПОВТОРНИЙ ЗВУКОВИЙ ДИЗАЙН і як його створити: інтерв'ю з представниками VP Production

Luigi’s Mansion, Elden Ring: Shadow of the Erdtree — Порадник Ґеймера: Червень 2024

Elden Ring: Shadow of the Erdtree

Монтуй та грай під час відключень! — Огляд ноутбука Acer Predator Triton Neo 16 (PTN16-51) + РОЗІГРАШ

acer predator triton neo 16 review site

Ми ПЕРШИМИ пограли в SAND (враження від альфа-версії гри)

SAND

(Р)еволюція в світі бюджетних клавіатур — Огляд клавіатури Hator Rockfall 2 Mecha

hator rockfall 2 mecha review yt v01

Це ж було вже! Огляд Senua’s Saga: Hellblade 2

Senua's Saga: Hellblade 2

Баґи, від яких зносить дах і зникають ноги (RDR, FIFA 16). ВиНеЗнали #03

ВиНеЗнали

Святі галичани шукають космічні скарби — інтерв’ю з розробниками шутера SAND

СВЯТІ ГАЛИЧАНИ ШУКАЮТЬ КОСМІЧНІ СКАРБИ — інтерв’ю з розробниками шутера SAND