Річард Морган — автор, що запам’ятався публіці перш за все «Видозміненим вуглецем». Та попри це, за його плечима не один проект, а зараз він узагалі працює над сценарієм для багатокористувацької відеогри від нещодавно створеної київської студії Gunzilla. Під час свого інтерв’ю на Comic Con Ukraine 2021 він розповів про труднощі створення сценарію для неорієнтованої на історію гри, відмінності при роботі над сценарієм для серіалу та книжкою і дав кілька порад починаючим письменникам.
Приємного перегляду!
Змонтовано на Acer Predator Helios 500: http://plua.pp.ua/helios500
Comic Con Ukraine 2021
![BMAC Zelda](https://playua.net/wp-content/uploads/2023/04/xzelda-minish-cap-coffee.png.pagespeed.ic.3FtdDgK-3r.png)
Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA
На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Останні відео
Популярне
-
У Steam зʼявився куратор, що маркує українські ігри, які продаються в Росії
-
Anno 117: Pax Romana може отримати українську локалізацію — усе залежить від нашої підтримки ХDefiant
-
Декстер потоваришує з Баффі і радуватиме безкоштовними серіями на YouTube все літо
-
ГІ*НО: враження від бети Concord
-
Українські PlayStation 5 офіційно належатимуть до європейського регіону