web analytics
assassin'screedshadows15

Розробники Assassin’s Creed Shadows показали бойову систему гри

Автор: Андрій Присяжний

Після перенесення дати виходу, розробники Assassin’s Creed Shadows продовжують показувати спільноті, що на неї чекатиме у грі. Цього разу студія Ubisoft показала бойову систему майбутнього релізу.

З самого початку розробники просять звернути увагу на те, що вибір персонажа вплине на те, якою зброєю ви будете оперувати. І від цього варто будувати свою лінію нападу та захисту.

Основи нападу

Поговоримо про типи атаки:

  • Легка атака. Швидкі випади, що завдають невеликої кількості шкоди. Зважайте на те, що деякі суперники можуть обійти їх та контратакувати вас.
  • Важка атака. Потребують більшої сили, з їх допомогою ви зможете завдати більше шкоди та подолати противника.
  • Заряджена атака. Затиснувши клавішу легкої або важкої атаки, ви зможете зарядити її, щоб нанести більше шкоди або змінити ціль. Такі атаки чудово підходять для прориву блокуючої позиції ворога.

За словами Шарля Бенуа, ігрового директора проєкту, гравцям варто буде комбінувати атаки, щоб ефективніше проходити крізь захист супротивника. При цьому він зауважив, що виконати заряджені атаки буде не так просто, позаяк опонент постійно буде намагатися їх збити.

  • Вразливий стан. Після невдалого випаду (або вашого ухилення) противник переходитиме, на короткий проміжок часу, у стан, в якому йому може бути завдано нищівної шкоди. Цей вразливий стан є ідеальною можливістю для контратаки, використавши важку атаку, або активну здатність можна завдати максимальної шкоди.

Основи захисту

Є кілька різних способів, якими Наое та Ясуке можуть захистити себе, деякі з них унікальні для кожного героя. Ось короткий огляд:

  • Ухилення. І Наое, і Ясуке можуть використовувати спрямовані ухилення, щоб уникнути атак противника. У Наое це характеризуються спрямованими перекатами, тоді як у Ясуке — це спрямовані кроки, які тримають його статуру вертикальною. Хоча обидва персонажі дуже реактивні, другий поспіль спрямований крок Ясуке має невеликий період відновлення, якого немає у Наое.
  • Парирування. Механіка парирування Ясуке відбувається на прямій лінії: коли блок вдається, ворог відскакує, відкриваючи себе для контратак. Одним словом, Ясуке не відступає і не дає місця для маневру. У Наое механіка працює так, що змінює вісь бою та оголює фланги ворога, але це також означає, що Наое відкривається для оточуючих ворогів, змушуючи вас завжди залишатися напоготові.
  • Блокування. Унікальна для Ясуке механіка блоку дозволяє йому ховатися за зброю та протистояти атакам, у тому числі випущеним стрілам або кунаям. Винятком є нестримні атаки ворога.

Навички та здібності

Як і в попередніх іграх серії гравці матимуть змогу вивчати нові навички та здібності. Деякі з них будуть активними, інші вимагатимуть виконати комбінацію для активації, а деякі відкриють гравцям нові механіки та тактичні можливості.

Активні здібності — це, безумовно, найпотужніші навички, яких можна набути у грі. Вони круто виглядають під час використання, відчутні для ворога, і всі вони — це додаткові можливості для головних героїв: закриття проломів, розбивання броні та, навіть, регенерація здоров’я.

— розповідає Шарль Бенуа

Два герої — дві можливості

Маючи однакову бойову механіку, Ясуке та Наое все ж відрізняються один від одного. Кожен з них має власні типи зброї та здібності, що приносить різноманітність в ігровий досвід.

Якщо спритність допомагає Наое швидко розібратися з одним противником, то у ситуації, де таких більше за одного, вона опиниться у невигідному становищі через брак броні та обмежені бойові ресурси, в той самий час як Ясуке готовий до тривалих бойових сценаріїв. І це ми ще не говорили про те, що остання атака в кожному з його комбо ламає оборону ворога, незалежно від того, яка атака була використана.

Зброя

Також, для кожного з протагоністів, буде доступний унікальний вибір зброї, яка пропонує власний набір здібностей. Як от стелс механіки у Наое та різноманітні стратегії бою для Ясуке.

Ось що буде доступно героям:

  • Катана. Катана Наое добре збалансована та універсальна. Вона пропонує хороший баланс швидкості, потужності шкоди та захисту.
  • Кусарігама. Страшний Кусарігама є найкращим варіантом Наое для контролю над натовпом. Його висувна кулька з ланцюгом може досягати ворогів на відстані та відштовхувати багатьох ворогів одночасно, а його коса вправна в тому, щоб дуже ретельно поголити одного ворога.
  • Танто і прихований клинок. У поєднанні з кинджалом танто повертається й класичний прихований клинок. Поєднуючи вихрові та блискавичні удари, це ідеальна зброя для смерті ворога від тисячі порізів.
  • Довга катана. Легендарна самурайська зброя, збільшена відповідно до розміру Ясуке, є універсальною та добре збалансованою. Однаково ефективний як в атаці, так і в захисті, він є відмінним вибором у двобої віч-на-віч або в середині масштабної сутички.
  • Нагіната. Маючи понад два метри в довжину та гострий кінчик леза, Нагіната є улюбленою зброєю Ясуке для контролю над натовпом. Він дуже ефективний, щоб утримувати ворогів на відстані, а також завдавати шкоди кільком ворогам навколо вас.
  • Канабо. Мабуть, найсмертоносніша зброя Ясуке, вона може прорвати оборону ворогів і знищувати броню від найменшого удару. Але ціною його смертоносності є швидкість і мобільність.
  • Асиметричний лук (Юмі). Японський лук Юмі дозволяє Ясуке атакувати нічого не підозрюючих ворогів зі значної відстані та влучно вбивати їх. Різноманітні стріли пропонують безліч цікавих стратегій, а оволодіння точністю підвищить їх ефективність.

Окремо буде доступна рушниця Teppo, що поєднує в собі руйнівну силу з високою смертоносністю. Вона пропонує більшу дальність, ніж лук, і чудове пробивання броні. При цьому Teppo має низьку швидкість вогню та ще нижчу швидкість перезаряджання.

Щоб стати майстром зброї потрібен час та відданість. У Shadows гравці отримують досвід під час бою, заробляючи очки майстерності, які можна витратити на свій улюблений тип зброї, щоб розблокувати нові здібності.

Інші деталі

У блозі також говорили про різні класи противників, їх амуніцію та стиль бою. Бенуа розповідав, що розуміння їх можливостей значно спростить гравцям їх ігровий досвід. Зокрема вбереже від того, аби не стати жертвою шквальних випадів опонента.

Детальніше про ігрові механіки, противників та зброю можна прочитати ось тут. А поки у нас ще достатньо часу до виходу гри — пропонуємо ознайомитися з подробицями ігроладу Assassin’s Creed Shadows.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Останні статті

Armored Core з українським колоритом — Steel Hunters від Wargaming уже доступна для плейтесту

Автор: Андрій Присяжний

key art steel hunters

Джим Керрі розповів, як йому бути лиходієм у всесвіті Їжака Соніка втретє і навіть вчетверте

Автор: Андрій Присяжний

p.ua.Їжак Сонік 3

The Witcher 4, Elden Ring Nightreign, сиквел Okami — Що показали на The Game Awards 2024?

Автор: Барлет Ярослав

elden ring nightreign

ГІ*НО: враження від Marvel Rivals

Автор: PlayUA

Marvel Rivals

ТОП-G подарунків на свята для фанатів Logitech G

Автор: PlayUA

top logitech

Hyper Light Breaker, Neon Abyss 2, Bionic Bay — Підсумки Day of the Devs: 2024 TGA Edition

Автор: Барлет Ярослав

neon abyss 2

Топ-5 аксесуарів для спокусливих ігор у ліжку

Автор: PlayUA

erotic

Каподастр: що це за «звір» і навіщо його «приборкувати» гітаристам

Автор: PlayUA

capo 01