Розробники просять гравців бути менш токсичними, інакше припинять комунікацію

Головна виконавча директорка студії Colossal Order Марія Голлікайнен опублікувала перший у цьому році допис блогу CO Word of the Week, у якому звернулася до гравців містобудівного симулятора Cities: Skylines II і висловила глибоке занепокоєння щодо зростаючої тенденції токсичності у спільноті. Вона зауважила, що концентрація ненависті як до розробників, так і до членів ком’юніті вийшла на новий, небачений раніше рівень. Через це вже зараз люди замислюються про припинення співпраці зі спільнотою, а у найближчому майбутньому це може перерости у велику перешкоду для створення і додавання до гри нових модифікацій і розвитку народної творчості.

Також Марія наголосила, що агресивність спільноти прямо суперечить одній із цінностей компанії — безпеці співробітників, а середовище, у якому проходить робочий процес, має бути захищенним від фізичного та ментального негативного впливу. Тому якщо ситуація не поліпшиться, розробники можуть просто припинити комунікацію зі спільнотою.

Ми завжди цінували присутність розробників на різних соціальних платформах і прямий зв’язок із спільнотою, але нашою найбільшою відповідальністю завжди буде захист команди та переконання, що вони працюють у безпечному середовищі, щоб вони могли робити все можливе, залишаючись мотивованими і продуктивними.

йдеться у CO Word of the Week №8

Це вже не перший раз, коли фінська компанія Colossal Order намагається вплинути на спільноту в опублікованих текстах через їхню надмірну токсичність, проте до суттєвих результатів це не призвело. Тому тепер Марія пропонує гравцям самим запропонувати методи врегулювання цього питання та висловила декілька своїх ідей, які можуть покращити ситуацію. Поміж них вказано бути завжди добрим і надавати конструктивні та деталізовані відгуки.

Хай там як, а звернення директорки вийшло за межі однієї конкретної гри і чимало інших розробників підтримали таке прохання, адже теж неодноразово стикалися з надмірним хейтом і навіть погрозами. Згадайте хоча би, що творилося б у час релізу Cyberpunk 2077 i The Last of Us Part II.

Нагадуємо, що гравці досить холодно зустріли реліз гри Cities: Skylines II, яка розчарувала оптимізацією, через яку навіть на сучасному залізі відбувалися прикрі просідання частоти кадрів, наявністю баґів і недосконалою економікою міста. Розробники змогли поліпшити технічний стан гри, проте її оцінка у Steam вже була зіпсована безліччю негативних відгуків і зараз тримається на рівні 60 % позитивних рецензій.

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Карткова гра Gwent остаточно перейшла під контроль спільноти

Ґвинт

Знижки і безкоштовні цифрові дрібнички на Фестивалі капіталізму та економіки у Steam!

габен стім

У Steam розпочалися безкоштовні вихідні для Exoprimal і Bus Simulator 21 Next Stop

Exoprimal

Скористайтеся можливістю пограти Anno 1800 безкоштовно протягом двох тижнів!

Anno 1800

Росіяни обвалили рейтинг Mortal Kombat 1 на Metacritic

Mortal Kombat 1

Розробники Cities: Skylines 2 виконали найбільше прохання фанатів гри

cities skylines ii road tools

У Call of Duty з’явився ШІ для прослуховування голосових чатів

Call of Duty

«Поверни Twitter»: Ілона Маска загнобили на Valorant Champions

sad elon

Популярне