Розробники Dark Souls заробляють у півтора рази менше, ніж автори Persona

Портал gamesindystry.byz випустив мінірозслідування про умови праці у стінах студії From Software. Журналісти мали розмову з декількома чинними та колишніми розробниками, які працювали над Dark Souls, Sekiro: Shadows Die Twice та Elden Ring. За їхніми словами, студія забороняє своїм співробітникам без дозволу спілкуватися зі ЗМІ — тому усі співрозмовники видання попросили залишитися анонімними.

Усі знають про стереотип, що японці скажено перепрацьовують. Це приводить до різних захворювань, психологічних проблем та навіть самогубств. Але за словами одного із розробників, це не стосується From Software, адже у студії дуже багато вихідних днів під час різних свят. А ще у студії діє правило за яким працівники повинні покинути офіс до 22:00, 90% працівників їдуть додому ще до 21:00.

Загалом умови залежать від того, у якому відділі ви працюєте: хтось у розмові з журналістами сказав, що перепрацювань у студії взагалі не було, а вже інший співрозмовник зізнався, що, за 2-3 місяці до релізу гри, йому довелося щоденно працювати з раннього ранку до пізнього вечора. Авжеж, керівництво студії оплачувало понаднормову роботу, але у два рази менше стандартної ставки працівника. Це нетипово навіть для інших японських компаній, у яких система оплати здійснюється навпаки: понаднормові робочі години там оплачуються у два рази більше стандартної ставки.

Така проблема з зарплатнею обумовлюється тим, що без оглядки на ААА рівень проєктів студії, у ній працює десь 349 працівників. Це зовсім мало, якщо порівнювати авторів Dark Souls, наприклад, з Capcom, де на 2019 рік працювало 2832 осіб, а у Square Enix аж 5637 людей.

Хоча тут можна згадати про Atlus, де на вересень 2021 року працювало приблизно стільки ж людей (316 працівників), але їхня середня зарплатня у півтора раза більше від заробітної плати співробітників From Software. Щорічно розробники Atlus отримують ¥5.2 млн ($38,000), тоді як творці з From Software можуть заробити за рік приблизно ¥3.41 млн ($25,000). Але варто сказати, що, після успішного виходу Elden Ring, керівництво From Software підвищило щомісячну зарплатню співробітників у середньому на ¥50,000 ($362).

Однак, більшість співробітників задоволені такими умовами, оскільки у студії працює велика кількість людей, які насправді люблять відеоігри та свою роботу, через що всередині From Software панує дружня та можна навіть сказати сімейна атмосфера. Деякі навіть порівнюють подолання незручностей у студії з задоволенням від перемоги над босом у Dark Souls.

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Творці Dead Cells мітять у створення ідеального роуґлайка з новим проєктом Windblown

windlown

«Більше схожа на souls-like, ніж на слешер». Вийшли перші превʼю Stellar Blade

stellar blade

SEGA і Square Enix перенесли свої релізи, щоб уникнути виходу в один час із DLС до Elden Ring

elden ring

«Відкритий світ виявився зайвим»: перші оцінки Rise of the Ronin

rise of the ronin

«Не вражає настільки ж, як Ghost of Tsushima» — Зʼявилися перші відгуки преси на Rise of the Ronin

rise of the ronin

аRPG від творців Ori, No Rest for the Wicked, вийде в дочасному доступі у квітні

No Rest for the Wicked

У високій продуктивності FromSotware звинувачують талановитих розробників

Хідетака Міядзакі

Хідетака Міядзакі хоче дати іншим змогу створити Souls-гру від From Software

Хідетака Міядзакі