Розробники українського шутера Shatterline проведуть Q&A-зустріч із гравцями
Сьогодні працівники київської студії Frag Lab, розробники мультиплеєрного шутера Shatterline, проведуть зустріч у форматі Q&A, де планують поділитися інсайдами про розвиток проєкту, розкриють плани на майбутнє, а також дадуть відповіді на найбільш поширені питання: коли насправді буде реліз, коли можна вже грати цілодобово, як монетизуватиметься проєкт, чи з’являться там pay-to-win елементи тощо.
Зустріч пройде сьогодні о 19:00 за київським часом на Discord-сервері Shatterline.
Спілкування вестиметься українською мовою.
Shatterline — це багатокористувацький шутер від першої особи, який поєднує у собі кооперативний режим із rogue-подібними елементами (режим Експедиції) й традиційні PvP-режими, як Командний бій, Захоплення, Підрив та Ескорт. Грати можна за одного з восьми унікальних оперативників, що володіють арсеналом із 25 одиниць зброї, які у свою чергу можна модифікувати за допомогою збройних модулів.
Наразі гра перебуває в стані бети. Проте замість можливого дочасного доступу Steam розробники обрали шлях щотижневих плейтестів, під час яких розробники та гравці разом грають у Shatterline та спілкуються у Discord. Після кожної сесії ігротворці збирають статистичні дані й уважно аналізують відгуки гравців у Discord. На основі цієї інформації спільнота дискутує, як зробити гру кращою, що часто породжує ідеї для чергових оновлень Shatterline.
Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA
На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Що українські локалізатори ігор думають про нещодавню заяву Міністерства культури?
-
Найбажаніша гра в Steam, стратегія Manor Lords, побила новий рекорд
-
Тяжкі будні єнотів — Інтерв’ю з розробником української гри Twilight Tails
-
Справжнє виживання — Огляд настілки Resident Evil 3: The Board Game
-
ГІ*НО: враження після проходження Skull and Bones