Що ми дізналися про Starfield цього тижня

Під час презентації Xbox & Bethesda Game Show нам показали 15 хвилин ігроладу Starfield, однак крім цього, за цей тиждень з’явилося ще чимало нових подробиць гри. 

У самому трейлері нам показали гру від першої особи та космічні баталії. Також у трейлері були космічні пірати, які одразу заявили, що вступивши до них, шляху назад не буде. Єдиний спосіб покинути їх – це смерть. Крім того, Bethesda показали кастомізацію персонажа, яка за словами розробників, є найдетальнішою серед усіх їх ігор. Ще показали, як гравці можуть створити й власний космічний корабель, де їм доведеться поєднувати стиль з практичністю. 

Показали у трейлері й дослідження планет, яких у Starfield буде понад 1000. Це підняло обговорення у соціальних мережах: наскільки доцільною є така кількість планет, і скільки з них взагалі будуть цікаві? Відповідь на це питання ми дізнаємось вже після релізу.

У понеділок з’явилися новини, що діалоги у грі проходитимуть від першої особи, а протагоніст буде німим. Це вже майже звичана практика для великих ігор Bethesda: в Skyrim та Fallout 3 головний герой був німий. Студія озвучила героя у Fallout 4, однак для Starfield від цієї ідеї відмовилися. 

Вчора Тодд Говард ще більше розповів про гру в інтерв’ю для IGN. Перш за все, Starfield є найбільшою грою Bethesda на цей час. Що до планет Тодд розповів, що чимало планет було створенно вручну, й загалом у Starfield вручну було створенно всього більше, ніж у попередніх іграх. 

Тодд також розповів, що не всі планети будуть наповнені цікавим контентом, але їх намагалися створювати так, щоб гравці, приземлившись на них, змогли зібрати трохи ресурсів та просто помилуватися краєвидами. Також він підтвердив, що більшість планет все ж створені процесуально. 

На тих, які були створені вручну, буде 4 головні міста, серед яких найбільшим буде New Atlantis, яке буде найбільшим не лише у Starfield, але й серед усіх ігор Bethesda. Там можна буде робити все, від кулінарії і відмикання замків, до ремонту корабля й виконання квестів. 

На запитання про маштаб гри, Тодд розповів, що на те, аби пройти сюжет гри, гравцям знадобиться від 30 до 40 годин. Звичайно, знайдуться й ті, хто пройде гру за 20, або розтягне задоволення на сотні годин. 

Не забули й про космічні подорожі. Звичайно, у цій грі доведеться політати від планети до планети, але, за словами Тодда, це не будуть звичайні польоти туди-сюди. На своєму шляху гравці зустрінуть й просто випадкових суперників, інші космічні кораблі, до яких можна буде пришвартуватися. 

Просто подорожувати космосом поки не надоїсть не вийде, адже у кораблів буде певний запас енергії, який треба буде розподілити між двигунами, щитами та зброєю. Звичайно ж, квести у космосі також будуть. 

На жаль, подробиць про те, коли саме Starfield вийде, Тодд не повідомив. Поки реліз гри запланований на 2023, і нам лиш залишається надіятись, що його знову не відкладуть. 

Читайте також

Deathloop отримає “золоте” оновлення наступного тижня (і вийде на Хbox)

Deathloop

Bethesda знову вмикає сервери для 20-річної гри

capsule 616x353 (1)

Bethesda взяла до себе на роботу розробників Fallout: London

fallout london

Stray стала найбажанішою грою в Steam

Stray

Стріляй по вампірах, думатимеш потім — Redfall [трейлер]

Redfall

Кранчі та погане керівництво — причини провального старту Fallout 76

Fallout 76

Що показали на Xbox & Bethesda Game Show — частина 2

Starfield

Як вам Xbox & Bethesda Games Showcase? Ділимося враженнями!

Xbox & Bethesda Games Showcase 2022

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: