Що ми дізналися з прев’ю The Last of Us Part II

Автор: Віталій Тарнавський @erleke

26 вересня в мережі з’явилися перші превью The Last of Us Part II  журналістам нарешті дали спробувати три години гри. Збирамо основні факти в цій статті.

  • Головній героїні тепер 19 років, і вона помітно подорослішала. В одному з епізодів, показаних журналістам, вона фліртує зі своєю подругою, переживаючи, що вчасно не зробила крок назустріч. Крім того, Еллі тепер ходить на повноцінні чергування і вилазки.
  • У грі не буде мультиплеєру. Розробники сконцентрувалися на кампанії.
  • Еллі тепер вміє повноцінно стрибати – забиратися на високі перешкоди і долати невеликі обриви.
  • У головної героїні з’явилася здатність ухилятися від атак в ближньому бою – втім, це не гарантоване порятунок: напрямок удару необхідно передбачити, що не завжди можливо.
  • Еллі вміє повзати — так вона зможе ховатися навіть в траві.
  • Противники будуть використовувати бійцівських собак, які зможуть відстежувати головну героїню по запаху (слід можна побачити, включивши спеціальний режим зору). Псів не обов’язково вбивати — можна оглушити і відпустити.
  • Новий вид заражених плюється кислотою і вибухає при смерті, завдаючи Еллі гігантської шкоди.
  • У Еллі з’явилося повноцінне древо прокачування, яке можна заповнювати, збираючи біологічно активні добавки. Наприклад, можна збільшити швидкість повзання або кількість здоров’я.
  • Еллі зможе використовувати порожні пластикові пляшки в якості глушника для пістолета — їх вистачить на три беззвучних постріли, але цей показник можна прокачати.
  • Розробники позбулися заточок: у Еллі є складаний ніж, який не руйнується і не зношується. Однак гра не стала простіше: Клікерів тепер набагато складніше застати зненацька, і бігають вони швидше.
  • У грі буде багато дрібних механік, яким розробники не будуть вчити. Таким чином, друге проходження може відрізнятися від першого вже з самого початку — користувач зі знанням місцевих систем буде грати інакше.
  • При пострілі в ногу вороги будуть ставати на одне коліно. Приголомшений таким чином противника можна добити одним ударом.
  •  Журналісти хором хвалять позамежну якість звуку в грі: оточення звучить реалістично, а гравець смикається навіть від битого скла, що впало десь в іншому кінці будівлі.
  • Через звуку і анімації вбивства в грі гранично реалістичні і від того не комфортні. Оглядачі відзначають, що, як і в першій частині, вбивати в Part II просто некомфортно, і відкритих конфліктів хочеться уникати за будь-яку ціну.

Також з’явились декілька скріншотів з гри.

  • Система крафтінгу не зникла, а розширилася. Зброю можна покращувати за допомогою підручних засобів.
  • Розробники радять читати знайдені на рівнях записки: це будуть не якісь уривки для галочки, а повноцінні закінчені історії. Сценаристи намагаються опрацювати всіх персонажів — навіть тих, що гравець зустріне лише в текстах.
  • У студії не говорять про те, чи помре Діна, дівчина Еллі, проте вони роблять особливий акцент на тому, що це гра не про любов підлітків, а про ненависть.
  • Журналісти відзначають, що тихо по стелс усувати ворогів складно — навіть постріл з лука може стати джерелом гучних звуків і хаосу. Тому один з ключових чинників виживання в грі — перебувати в постійному русі.
  • Розробники роблять все, щоб гравець відчував складні почуття по відношенню до ворогів: вони будуть спокійно говорити про своє минуле життя, кричати імена один одного в небезпечній ситуації і в цілому вести себе як живі люди. У кожній ситуації Еллі доведеться думати про те, наскільки резонно вбити того чи іншого супротивника.

Кілька ігроладних відео

  • Naughty Dog намагаються показати постапокаліпсис не як «зруйнований світ з сумними людьми» — його відображення буде складніше.
  • Розробники опрацьовують сюжетні деталі до останнього: наприклад, під час запису однієї з сцен за участю Діни вони зрозуміли, що персонаж поводиться нереалістично, і в підсумку переписали її текст.
  • Як і Еллі, Джоел за минулі роки сильно змінився і здружився зі своїм братом Томмі. Але йому як і раніше важко відпускати дорослу прийомну дочку від себе і відчувати, як вони природним шляхом віддаляються один від одного.
  • Розробники, не соромлячись, говорять, що Еллі — один з найскладніших персонажів в історії ігор. І журналісти відзначають, що часом кат-сцени виглядають як фрагменти вже культового фільму.

Останні статті

Усе, що Sony показала на грудневому State of Play

Автор: Ірина Козяр

Серед овець, Сага, Відродження — Дайджест коміксів #08

Автор: Владислав Папідоха

Дайджест коміксів

Death Stranding у запитаннях та відповідях

Автор: Віталій Тарнавський

Basilisk від Razer тепер без проводів

Автор: Віталій Тарнавський

Флагман ASUS ZenFone 6 із поворотною камерою доступний в Україні

Автор: Віталій Тарнавський

Ретроспектива Resident Evil. Випуск 05: Resident Evil Code: Veronica (2000)

Автор: Андрій Нагорний

Resident Evil Code: Veronica (2000)

Прокляття Відьмака

Автор: PlayUA

Відьмак: Полювання

Шибайголова, Томата, Трансформери — Дайджест коміксів #07

Автор: Владислав Папідоха

«Сага. Том 1», видавництво Рідна мова