web analytics
Call of Duty: Modern Warfare II

Щорічна доза. Огляд кампанії Call of Duty: Modern Warfare II (2022)

Автор: Володимир Вітовський @vovatool

Нічого так не покращує настрій зранку, як чашечка кави та чотиригодинна сюжетна кампанія нової Call of Duty. Перезапуск Modern Warfare (2019) вдався. Хоча в центрі уваги декілька років залишається Warzone, це не означає, що кампанія в перезапуску просто блідне на загальному фоні. Повернення Прайса в альтернативній історії тоді стало справді чудовим подарунком для фанатів. Тепер вся команда зібралася докупи і ми можемо розповісти вам, чим вражає Call of Duty: Modern Warfare II, окрім появи інших відомих персонажів.

Почнемо з тактики

Історія MWII починається з карколомного вриву Ґоуста, який ракетним ударом разносить росіян на пральні машини. Втім, після цього гра збавляє темп і почергово дає спробувати переважно стелс або місії, де необхідно просуватися локацією поступово. Modern Warfare II не цурається використовувати всі вдалі напрацювання з першої частини перезапуску та оригінальної трилогії. Спочатку це поетапні захоплення будинків з нічним баченням, безшумні місії у воді, спецоперація в Амстердамі тощо. Стартова третина гра складається саме з таких завдань. Також вам точно сподобається стелс місія з Прайсом поблизу берегів Іспанії, яка частково нагадує його пригоди у Прип’яті з оригінальної Modern Warfare. Можна ще виокремити завдання, де нам потрібно провести Ґоуста по ворожій базі за допомогою камер спостереження, даючи йому вказівки. Це було у першій частині перезапуску і місії такого типу непогано вписуються у тактичний тон, який задає Modern Warfare II на початку. Наче круто, але все одно “вже було”. Наче в Infinity Ward перестали думати над чимось свіженьким і просто давлять лише на спогади.

Темп суттєво підвищується у середині історії, де уже потрібно захопити штурмом пускову установку на кораблі, втекти з в’язниці та відтворити сцену з фільму «Шалений Макс: Дорога гніву». Остання гідна окремої згадки, навіть попри те, що довгих погонь, зокрема на човнах, у всіх попередніх Modern Warfare вистачає. У MWII розробники вирішили зробити її настільки довгою, що починається вона з перестрілки догори дриґом, а продовжується типовим відстрілом ворогів з пересадками між машинами аж до ухиляння від розкиданих мін на дорозі у стилі NFS: Hot Pursuit (2002). Якщо ви проходили попередні Call of Duty, вас подібне не мало би здивувати. Та погодьтеся, комбінація екшену й справді доволі вибухова.

Друзі до скону

Зі свіженького також можна виокремити напівстелс місії, де персонаж залишається без зброї. Для того, щоби пройти їх, потрібно збирати різноманітні побутові речі та майструвати з них знаряддя для вбивства. Це можна назвати оновленим досвідом з Modern Warfare (2019), де діти ховалися від російського солдата. Тільки цього разу замість дитини нам дають погратися у «Сам удома» за Соупа. Декілька шматочків скла у його руках можуть замінити ніж, а з побутової хімії він робить повноцінну міну.

Та запам’ятовуються при цьому не якісь ґеймплейні особливості, а саме взаємодія Соупа з Ґоустом. Вони говорять доволі багато один з одним під час спільних місій. Найчастіше такі балачки переростають у типові дружні панчі, які іноді балансують на межі того, аби не перетворити завдання з виживанням на типову балачку за обіднім столом.

І це все вписано в загальну історію зі світовою загрозою, мексиканським наркокартелем та капітаном Прайсом. Втім, все це відчувається наче банальне шліфування попередньої частини. Типова для Call of Duty мішанина цього разу не дає того ж ефекту, як у Modern Warfare (2019), але знову змушує зі зацікавленням чекати на продовження. Тому що Infinity Ward не збирається зупинятися і повертає до життя ще більше добре знайомих нам персонажів. Звістку про це розробники вирішили показати в фінальній катсцені, повторивший трюк із Modern Warfare (2019).

Цьогорічна Call of Duty намагається утримати високу планку безумства в рамках сюжету. Її основними козирями безумовно є повернення Ґоуста та Соупа, яким у кампанії відведений особливий пласт місій. Алюзії на реальний світ може й не будуть близькими нам із вами, адже найчастіше у ваших вухах лунатимуть слова “мексиканський картель”. Втім, коли ви почуєте про співпрацю росіян та іранців, у вашому серці може щось заколоти. Вихід сюжетної кампанії за тиждень до основного релізу для всіх, хто передзамовив гру, — хороше рішення. Доза Call of Duty з непоганим різноманіттям місій, які не зводяться до банального коридорного розстрілу ворогів, сподобається щонайменше фанатам.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Останні огляди

IMAX 3D вдома? — Огляд ноутбука Aspire 3D 15 SpatialLabs Edition

Автор: Володимир Бортюк

a15 3d body2

Вологий сон фаната PlayStation. Огляд ASTRO BOT

85

Автор: Володимир Вітовський

astro bot

Ахіллесова п’ята Sony. Огляд Concord

59

Автор: Володимир Вітовський

concord review site

Огляд Star Wars Outlaws (доповнюється)

Автор: Владислав Папідоха

Star Wars: Outlaws

Витвір мистецтва, а не клавіатура — Огляд ексклюзивної HyperX Alloy Rise 75

Автор: Володимир Бортюк

hxar75 cover edit

НАЙГОЛОВНІШІ ґаджети для будь-якого контентмейкера — Бліц-огляд Logitech G Litra Beam LX та Yeti GX

Автор: Володимир Бортюк

logitech g 2g yt 05

(Р)еволюція в світі бюджетних клавіатур — Огляд клавіатури Hator Rockfall 2 Mecha

Автор: Володимир Бортюк

hr2m cover jpg

Світ у русі. Огляд Arranger: A Role-Puzzling Adventure

85

Автор: Барлет Ярослав

Arranger: A Role-Puzzling Adventure