Смертна кара. Остання замітка ;)

Автор: Будеркевич Іван

Ех, давно я не писав нічого. Та й нічого цікавого не було. Одні виправлення баґів та бюрократичні проблеми. Реєстрація компанії в Україні, отримання EIN США і ще купу всього. Але все вже позаду. Стім вже перевірив саму гру, та оформлення. Далі починається зовсім невідома частина, де навіть приблизно не відомо, що з того буде. Але зараз новий рік, тому спеціально для читачів PlayUA невеликий новорічний подарунок — ключики до гри.

F3LYZ-JR0ZY-B6YBY
MNHA5-G5KJE-A6TRN
JJ59K-Q2EW2-2MTZM
MI6TE-I6GEI-9NRY0

WW7KE-W572M-662R7
THBFW-TMCQL-BQ7IW
8ICR7-0PEM8-XE6BC
57W9T-4JTXW-N0MTP

YHZQV-8AFMD-IIZA0
X59LA-TFC8A-CXQMV
BE6QG-QA6G2-TBM6Q
5RHDK-90ILW-67F3Z

5ADFX-I4CXR-QT64G
M2R80-TPDXT-CKVVC

Буду чекати відгуків на сторінці Стіму!

Надіюся, вам сподобався новорічний подарунок =)

Всім веселих свят та щасливого нового року, а я сідаю писати ключові моменти сценарію, адже те, що буде бачити гравець, вже описано ;)

Так що скоро будуть нові щоденники з іншою назвою та іншими історіями ;)

ЩОДЕННИКИ РОЗРОБКИ «СМЕРТНА КАРА»

Останні статті

Загнаний у рамки — Враження від Sniper Elite 5

Автор: Владислав Папідоха

Sniper Elite 5

Труднощі кінотворення в умовах повномасштабної війни — Інтервʼю з Олексієм Гладушевським

Автор: xutukai

олексій гладушевський

Проклятий фільм: Warner Bros. Discovery на роздоріжжі щодо “Флеша”

Автор: Микола Єрьомін

Ґрант Ґастін

Кишенькове пекло. Враження від Diablo Immortal

Автор: PlayUA

Diablo Immortal

Як створювалася візуальна новела про містичний Київ — Інтервʼю з Nadni

Автор: PlayUA

«Примарна Доставка» (Ghost Delivery)

ВиНеЗнали #02. Приквел Dead Space та мрія Ендрю Ґарфілда

Автор: Володимир Вітовський

Dead Space: Extraction

Ніколи з таким задоволенням не платив податки, як зараз — Стан справ у видавництва Mal’opus

Автор: Владислав Папідоха

Скотт Пілігрим

Результати червневого сезону ігропрезентацій

Автор: Владислав Папідоха

Summer Game Fest

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: