Sony запатентувала зміну складності ігор у реальному часі

Нещодавно компанія Sony запатентувала технологію, яка покликана змінювати складність гри в реальному часі, адаптуючись до здібностей гравця.

Sony називають її «Адаптивним калібруванням складності для дій, заснованих на навичках у віртуальному середовищі». Вона використовує алгоритми для оцінки того, як користувач грає та справляється з певними механізмами, елементами й обставинами.

Потім вона регулює складність, роблячи ці елементи складнішими або легшими для обробки. Все для того, щоб спонукати гравця залишатися залученим в ігровий процес довше, уникаючи розчарування або відчуття, що гра надто проста.

Принцип роботи технології компанія зобразила схематично:

У патенті Sony зазначається, що технологія буде впливати на низку параметрів, щоб урізноманітнити ігровий процес. Йдеться про силу персонажа, частоту появи ворогів, їхні навички та швидкість пересування.

Варто зазначити, що це не якийсь прорив у технологіях адаптивної складності (бо її мали ще, скажімо, оригінальна Resident Evil 4 і Max Payne) однак у патенті Sony йдеться про вдосконалення того, що вже існує.

Детальніше ознайомитися з патентом Sony можна за посиланням.

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

«Право на монетизацію потрібно заслужити» — вважає керівник Helldivers 2

helldivers 2

PlayStation скорочує 900 працівників та закриває London Studio

sie

Сервери Helldivers 2 тепер витримують 700 000 гравців, але студія Arrowhead не спішить радіти

helldivers 2

Філ Спенсер хоче бачити ігри Sony й Nintendo на Xbox

helldivers 2

Sony подешевшала на 10 мільярдів доларів за результатами останнього фінансового звіту PlayStation

p.ua.sony patent main

Arrowhead активно розширює команду Helldivers 2 для стрімкого розвитку гри

helldivers 2

Керівник Sony вважає, що треба активніше (і швидше) видавати власні ігри на ПК

helldivers

PlayStation 5 цьогоріч обійдеться без гучних релізів від внутрішніх студій Sony

Ghost of Tsushima

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: