web analytics

Squad Busters показала найгіршу дохідність серед ігор Supercell за останні 10 років

Безкоштовна мобільна багатокористувацька Squad Busters показала значно слабшу дохідність за перший місяць порівняно з минулими іграми компанії Supercell, згідно інформації аналітичного агентства Sensor Tower.

Загалом проєкт завантажили 44,3 мільйона гравців із App Store та Google Play, лідерство посіла Америка, за нею Бразилія, Туреччина та Південна Корея. В той час як за витратами спершу теж йде Америка, далі вже Німеччина, Франція, Південна Корея та Італія.

За перший місяць Squad Busters принесла своїм творцям усього 24 млн доларів. Для порівняння, за той же період Brawl Stars заробила одразу 43 млн доларів, а Clash Royale згенерувала майже 115 млн доларів.

Така тенденція з падінням дохідності нових проєктів Supercell точно не потішить її власника Tencent, у яких в останні роки теж наявні проблеми із запуском нових успішних мобільних ігор, особливо у китайському регіоні, де лідерство активно тримає NetEase.

Фінська компанія Supercell почала втрачати провідні позиції на мобільному ринку, де все частіше вистрілюють саме китайські ігри, що, можливо, змусить її частіше експериментувати та шукати нові шляхи для заробітку.

Нагадаємо, що нещодавно студія представила багатокористувацький PvE роуґлайк Project R.I.S.E. у новому для себе жанрі, заради нього скасували одразу три інші гри.

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Мобільна Mortal Kombat: Onslaught закривається, не проживши навіть рік

mortal kombat onslaught

Закривається анімаційна студія Axis, яка створила перший трейлер Dead Island 2

dead island 2

Nintendo систематично ігнорує перекладачів у титрах ігор

mario

Tencent закриває ігросервіс Synced через рік після випуску

Synced

Minecraft, It Takes Two i Candy Crush Saga визнали культурною спадщиною Швеції

sweden games

Series Entertainment придбала студію Pixelberry, щоб створювати мобільні ігри з ШІ

pixelberry

Японська студія Tose втратила понад 2 000 000$ через скасування ігор партнерами

paper mario

Творці Dying Light 2 втратили 25 000 000$ на підтримці гри

dying light