У попередньому випуску щоденника розробки ми поговорили про зародження гри. Починаючи від ідеї, закінчуючи прототипом. Сьогодні ж поговоримо про ландшафт. Поїхали! Усі ми...
Громіздка назва first person shooter, або її абревіатура FPS не завжди була відома у ґеймерському середовищі. На початку дев’яностих, стрілялки від першої особи...
Так склалося, що науку і ігри рідко пов’язують, і цей взаємозв’язок залишається прихованим у тіні гігантського баобаба індустріалізації. Стереотип, що наука допомагає іграм...
Однак з-поміж усіх забавок про дядьків з оселедцями не було справді крутого екшена з виразним головним героєм, краєвидами України і видатними історичними постатями....
Це був насичений рік. Ми досліджували глибини космосу і закутки пост-ядерного світу. Полювали за легендами і рятували Галактику від древнього космічного зла. Будували...
Зовсім скоро — Новий рік, а невзабарі й довгоочікуване Різдво (православне)… Це свято увібрало в себе язичницькі традиції, християнські звичаї, сімейний затишок і маркетинґові...