web analytics

The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom могла стати симулятором створення підземель

До виходу The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom залишається усього три дні, тому в Nintendo вирішили підігріти цікавість шанувальників серії з інтерв’ю в якому нам привідкрили дрібку деталей про процес створення гри.

Спочатку нам розказали, що за її розробку відповідали не внутрішні команди Nintendo, а незалежна студія Grezzo, яка в минулому здебільшого займалася ремейками і ремастерами ігор серії The Legend of Zelda. Ґеймдизайнером став Сатоши Терада з Grezzo, арт-дизайнер ремейків Ocarina of Time, Majora’s Mask й Link’s Awakening. Слідкувала ж за якістю гри Томомі Сано з Nintendo, причетна до вже більшої кількості проєктів компанії. Це не тільки перший випадок, коли вона стала єдиною керівницею розробки, а й вперше в історії серії, коли саме жінка зайняла таку посаду.

Розповідаючи про процес розробки Ейджи Аонума сказав, що завжди хотів, аби 2D і 3D частини The Legend of Zelda співіснували паралельно одна одній. Коли студія Grezzo випустила ремейк Link’s Awakening, то в Nintendo зрозуміли, як можуть виглядати 2D Зельди сучасної епохи.

Розробка Echoes of Wisdom почалася з генерації ідей всім колективом Grezzo, який налічує 91 співробітника. В Nintendo поставили просте питання: “Якби ви створювали наступну нову The Legend of Zelda, якою б ви хотіли її бачити?”. Ідеї чималої кількості працівників навіть співпадали, але з-поміж всіх особливо відрізнилися дві. Перша полягала в розробці симулятора створення підземель, щось на кшталт Super Mario Maker. Однак виходила скоріше пісочниця, а не повноцінна пригода, тому з часом студія об’єднала обидва задуми й прийшла до механіки копіювання й відтворення багатофункціональних предметів оточення. У підсумку на цьому побудували увесь ігролад та закрутили сюжет.

Поверх ґеймплею розробники додали чималий пласт свободи, щоб гравці могли креативно вирішувати ігрові ситуації. Шанувальниками щонайменше останніх The Legend of Zelda цінується не стільки нагорода за вирішення чергової головомки, скільки сам процес, до якого можна підходити з різних боків. Саме це розробники й хотіли відтворити в повній мірі.

На одному з прикладених футажів прототипу Echoes of Wisdom в кінці інтерв’ю можна помітити, що спершу використовувалася модель Лінка, як головного героя, а не Зельди. Сама ж гра зроблена на точно тому ж рушії, що і ремейк Link’s Awakening, але датамайнери також помітили присутність технології NVIDIA PhysX, якої не було в минулій грі.

Випуск The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom запланований на 26 вересня на Nintendo Switch.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Tango Gameworks працює над мультиплеєрною грою, поки Krafton викуповує права на Hi-Fi Rush

hi fi rush

Nintendo спричинила закриття Ryujinx, останнього емулятора Switch

mario

Екшн-RPG від студії, яка створила Castlevania: Lords of Shadow, вийде в 2025 році

castlevania the lords of shadow 2

«Чудове поєднання класики й сучасності»: перші оцінки The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom

zelda

Творці Lost in Random анонсували горор The Midnight Walk

the midnight walk

Nintendo з Pokémon Company подали судовий позов на творців Palworld

pokemon video groserias comikeria

В мережу потрапили перші фото Nintendo Switch 2

switch 2

Активну підтримку Splatoon 3 припиняють через 2 роки після релізу

splatoon 3

Популярне