Творчий керівник XCOM 2: «Комп’ютерний ґеймінг переживає золотий вік»

Screenshot_9

Ні для кого не секрет, що XCOM 2 розробляється ексклюзивно для комп’ютерних платформ. Чому розробники прийняли рішення випускати гру лише для «пекарів»? На це запитання відповів творчий керівник проекту Джейк Соломон (Jake Solomon).

У нещодавньому інтерв’ю порталу PC Gamer, Джейк розповів, що для цього існують щонайменше дві причини. По-перше, зосередившись на розробці комп’ютерної версії, розробникам значно легше оптимізувати керування та інтерфейс таким чином, щоб гравцям з мишею і клавіатурою було комфортно грати. Другу причину він описав доволі натхненно:

Комп’ютерний ґеймінг переживає золотий вік. Розробники добре вивчають типи ігроладу, тим самим зміцнюючи відносини розробників і ґеймерів. ПК — це місце, де ми хочемо бути.

[youtube id=”AzAKyj-KK-E”]

І надалі зближуватись з аудиторією розробники планують завдяки офіційній підтримці модифікацій в XCOM 2:

Модинг є одним з тих елементів, які об’єднує людей в спільноти за допомогою свого власного творчого вираження в рамках франчайзу, і це продовжує життя наших ігор. У кінцевому підсумку, ми отримуємо більше ігрових мап, більше класів і так далі. 

Нагадаємо, що реліз гри запланований на листопад цього року.

А як ви оцінюєте становище ПК як ігрової платформи? Цікаво буде дізнатись вашу неупереджену думку в коментарях. 

Читайте також

XCOM 2 стала безкоштовною до кінця місяця

XCOM 2

XCOM: Chimera Squad, найтактичніша гра серії, вийде наступного тижня

XCOM: Chimera Squad

На Switch портують ще два відомих проєкти

Nintendo Switch

ГРА РОКУ 2017 | PlayUA Game Awards

ГРА РОКУ 2017 | PlayUA Game Awards

Обираємо доповнення року | PUGA 2017

PlayUA Game Awards

Приховані ігрові механіки

Half-Life

Стрім XCOM 2: War of the Chosen | ЗАПИС

War of the Chosen — це XCOM 3, яку перетворили на доповнення

Популярне