web analytics

Творці Palworld не хочуть створювати високобюджетні ігри

Надзвичайний успіх виживастика Palworld не змінив поглядів студії Pocketpair, яка, за словами її засновника Такуро Мізобе в інтерв’ю Game*Spark, не планує створювати високобюджетні ігри через відсутність необхідної інфраструктури та бажання.

Наша перша гра Overdungeon була тепло сприйнята аудиторією, пізніше ми створили Craftopia, яка теж добре себе показала і прибутки з якої пішли на створення Palworld.

З продажів Palworld ми заробили сотні мільйонів доларів і якби захотіли створити гру з таким бюджетом, то це могло бути навіть щось за межами інших високобюджетних ігор від відомий ігрових розробників.

Однак поки ми недостатньо організовані для створення гри такого масштабу, точніше взагалі не організовані. Тому якщо ви питаєте, чи хотіли б ми створити високобюджетну гру, моя відповідь — ні.

Нам подобається працювати в інді сегменті, де новаторьскі ідеї важливіші за будь-які мільйонні бюджети і наша наступна гра залишиться віддана такому підходу.

Такуро Мізобе

Нагадаємо, що Palworld доступна на Xbox Series X|S, Xbox One, ПК в крамниці Steam, підписці Game Pass, а незабаром також завітає на macOS та PlayStation, як натякнули розробники.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

У Steam вийшов химерний гонковий платформер WHAT THE CAR?

what the car

Go Mecha Ball, найдрайвовіший роуґлайк 2024 року, вийде на консолях

go mecha ball

Nine Sols, одна з найкращих метроїдваній року, отримала українську локалізацію

nine sols

S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy, Yakuza Kiwami, Pizza Tower — Що показали на Nintendo Direct: Partner Showcase + Indie World

cover1

Виживастик Core Keeper, натхненний Terraria, Minecraft і Stardew Valley, покинув дочасний доступ

core keeper

Творці PowerWash Simulator скасували нову гру IKARO Will Not Die після 3 років розробки

ikaro

Продовження, яке чекали більше 7 років. Анонсовано роуґлайк про мага Echoes of Mystralia

echoes of mystralia

Автори дилогії Passpartout закрили студію після 10 років існування

passpartout