web analytics

У мультиплеєрного The Last of Us великі проблеми

Після PlayStation Showcase, безліч гравців задалися питанням: «А де ж трейлер нової гри від Naughty Dog!?». Адже компанія ще в минулому році обіцяла приємно здивувати гравців анонсом нового проєкту у всесвіті The Last of Us. Відповідь від Naughty Dog не забарилася і вони розмістили допис у Twitter, в якому виклали роз’яснення ситуації.

Ми знаємо, що багато з вас з нетерпінням чекали інформації про нашу нову багатокористувацьку гру. Ми неймовірно пишаємось роботою  виконаною нашою студією, проте, під час розробки, ми зрозуміли, що найкраще для гри — дати їй більше часу  

йдеться в повідомленні

Проте за інформацією від Джейсона Шраєра, що була опублікована у виданні Bloomberg, проблеми у стідії набагато серйозніші, ніж повідомляють офіційні джерела. Під час внутрішньої оцінки гри компанією Bungie, остання залишилась вкрай незадоволена результатом, заявивши, що ця гра не зможе надовго втримати гравців, а очікування SONY від студії були перебільшені. Після чого частину розробників, що працювали над грою, було переведено на інші проєкти та підрозділи. А саму гру відправили на перепрацювання.

Розробка мультиплеєрної гри The Last of Us на початку розглядалася як доповнення до The Last of Us: Part II. Проте згодом, оцінивши перспективи та амбітність задумки, було прийнято рішення, про відокремлення проєкту та створення повноцінної гри. Розробка вже триває щонайменше 4 роки, за які SONY влила величезну кількість фінансів в створення гри. В планах це повинна була бути сервіска з внутрішньоігровими покупками, яка б приносила дохід впродовж великого проміжку часу. Проте, як то кажуть: «Сталося, не так як гадалося».

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

ГІ*НО: враження від бети Concord

Concord

Bloodborne запустили на ПК через емулятор PlayStation 4

bloodborne

Digital Foundry сумніваються в спроможності PlayStation 5 емулювати PS3

xbox ps

У першому автомобілі від Sony не буде вбудованої PS5

Afeela

Sony скоротила інвестиції в ігри для PS VR2

PS VR2

PlayStation знову пропустить Gamescom

p.ua.playstation

Усе, що відомо про Astro Bot — головний реліз року від PlayStation Studios

astrobot

Доповнення The Final Shape для Destiny 2 — найвище оцінений реліз 2024 року

final shape