У високій продуктивності FromSotware звинувачують талановитих розробників

В інтерв’ю IGN творець ігор серії Dark Souls та Elden Ring, Хідетака Міядзакі, сказав, що вважає причиною настільки ефективної роботи студії гарний менеджмент та ентузіазм розробників, які добре знаються у своїх сферах.

Я не знаю чи це секрет, але зазвичай ми просто щасливі працювати з людьми, які обожнюють створювати ігри. Краще навіть додати, які здатні ефективно їх створювати. Ми швидко розуміємо, що конкретно хочемо робити та приймаємо ключові рішення на ранніх етапах розробки. Зазвичай у нас створюється окрема дошка на якій наші ідеї повинні бути взаємопов’язані одна з одною. Швидко імплементувати ідеї до проєкту також досить важливо. Крім цього, ми миттєво робимо зміни та вирішуємо якого типу гру хочемо створювати.

Хідетака Міядзакі

Про ставлення FromSoftware до власних співробітників Міядзакі раніше казав, що, дивлячись на сьогоднішній стан індустрії, він хоче бачити ріст не лише прибутків, а й тих, хто працює у його студії, щоб вже вони продовжувати випускати ігри, які будуть мати частину його філософії.

Не дивлячись на те, що студія пройшла шлях від створення нішевих екшенів про битви мехів, Armored Core, до всесвітньовідомої серії Souls, вона ніколи не гналася за сучасними трендами та точно знає, як досягати успіху в цих умовах.

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Творці Dead Cells мітять у створення ідеального роуґлайка з новим проєктом Windblown

windlown

«Більше схожа на souls-like, ніж на слешер». Вийшли перші превʼю Stellar Blade

stellar blade

SEGA і Square Enix перенесли свої релізи, щоб уникнути виходу в один час із DLС до Elden Ring

elden ring

«Відкритий світ виявився зайвим»: перші оцінки Rise of the Ronin

rise of the ronin

«Не вражає настільки ж, як Ghost of Tsushima» — Зʼявилися перші відгуки преси на Rise of the Ronin

rise of the ronin

аRPG від творців Ori, No Rest for the Wicked, вийде в дочасному доступі у квітні

No Rest for the Wicked

Хідетака Міядзакі хоче дати іншим змогу створити Souls-гру від From Software

Хідетака Міядзакі

Сюжетне доповнення Elden Ring: Shadow of the Erdtree вийде наприкінці червня

elden ring dlc

Популярне