web analytics

Ubisoft обіцяє не випускати необхідні для повного занурення DLC

Учора Анн Блондель-Жуен, віце-президент Ubisoft зі зростання аудиторії, розповіла GamesIndustry.Biz, що видавець планує підтримувати свої багатокористувацькі проекти від пʼяти до десяти років, обережно продумуючи політику монетизації.

maxresdefault

«Річ у тому, що доповнення, яке нічого не додає до наявного ігрового досвіду, — це недобре, бо ви просите грошей за непотріб. До речі, якщо вміст є обовʼязковим для ґеймерів, то це також погано. Це спосіб зробити гру більш цікавою, але гравці мають обирати, потрібні їм ці розваги чи ні», — каже Блондель-Жуен.

Це не спрацює, якщо ви зробите їх [доповнення] необхідними для гравців. Більше ніяких DLC, обовʼязково потрібних для повного занурення. Ви маєте гру і доповнюєте її, якщо хочете цього, зважаючи на ваші вимоги до забавки; ви вільні вибирати: купувати чи ні.

Ubisoft визнає свою політику щодо доповнень Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege успішною: доповнення з новими мапами безкоштовні, а ігрові покупки стосуються лише персонажів.

Стратегія випуску доповнень Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege не є ексклюзивною для Ubisoft: її також використовують видавці Halo 5 і Titanfall 2. Розуміння того, що вони можуть використовувати всі мапи та режими, дозволяє фанатам довше отримувати насолоду від гри. Блондель-Жуен каже, що у випадку з Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege ця стратегія виправдала себе як комерційно, так і з точки зору кількості активних гравців.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Ігри від Ubisoft, які можна придбати за смачною знижкою на Осінньому розпродажі Steam

Ubisoft

Творці Lies of P розробляють науково-фантастичний горор на Unreal Engine 5

lies of p release window aug 02 18 23

Frostpunk 2 отримає три контентні DLC й консольні версії до 2026 року

p.ua.frostpunk 2

Ubisoft розробляє симулятор життя, що надихається Animal Crossing і Minecraft

animal crossing

Square Enix відмовилась від DLC до Final Fantasy 7 Rebirth на користь третій частині ремейку

final fantasy 7 rebirth

Полагоджена Star Wars Outlaws вийшла в Steam разом з першим сюжетним DLC

star wars outlaws wild card

Ubisoft спростувала чутки стосовно Animus Hub для прийдешніх ігор Assassin’s Creed

assassin's creed animus hub

The Rogue Prince of Persia отримає глобальне оновлення з переробленим візуалом і новим контентом

the rogue prince of persia