PlayUA

Ubisoft Odesa. Керівник студій Ubisoft. Що найголовніше в індустрії ігротворення?

Автор: PlayUA
Adrian Scherbanescu

Наступне відео

Те, що передувало Gamescom — PlayNews #379

THQ Nordic

Ubisoft Odesa. Керівник студій Ubisoft. Що найголовніше в індустрії ігротворення?

Автор: PlayUA @playua

Нещодавно ми побували в офісі Ubisoft Odesa та поспілкувались з керівником українських студій Ubisoft (Kyiv & Odesa) та не тільки — Адріаном Щербанеску (Adrian Serbanescu). Олег дізнався в Адріана, що, на його думку, найголовніше в світі ігротворення та що цінять керівники студій в своїх співробітниках. Який з проектів було складно запускати? Яка улюблена гра Адріана тощо. Все це в короткому, але цікавому інтерв’ю від PlayUA.

Також Антон з Олегом трохи прогулялись Одесою та розповіли про свої поїздку в цілому.

Автор музики: Vlad Plotnikov | VP Production — vp-production.com

Інші матеріали з Ubisoft Odesa

  • Vlog Ubisoft Odesa

    В гостях у Ubisoft Odesa

Останні відео

Те, що передувало Gamescom — PlayNews #379

THQ Nordic

Деталі Ghost Recon Breakpoint від продюсера гри — Matthew Manolovits

Ghost Recon Breakpoint / Matthew Manolovits

Activision Blizzard та мільйон проблем — PlayNews #378

Activision Blizzard

Ninja зрадив Twitch! — PlayNews #377

Ninja Mixer

Sony Україна, що нового? Репортаж з CEE 2019

Sony Україна, що нового? Репортаж з CEE 2019

Все ще новини (можливо) — PlayNews #376

Все ще новини (можливо) — PlayNews #376

Ґрут, Місто Гріхів: Важке Прощання — Дайджест коміксів #03

«Ґрут», видавництво Fireclaw

ЕА рятується від суду! — PlayNews #375

StarCraft | Carbot Animations

Популярне