Ubisoft уже тестує рішення проблеми з прицілюванням у R6: Siege

Довгий час гравці Rainbow Six: Siege скаржилися на дивні результати стрільби. Полягала ця дивина у тому, що з чималою імовірністю гра могла зафіксувати попадання в голову при стрільбі по тулубу і навпаки. Ubisoft повідомила спільноті, що уже працює над цією проблемою та, навіть, досягла суттєвих успіхів.

Як повідомляють розробники Rainbow Six: Siege, довгий час вони працювали над оновленнями системи віддачі у грі. У грі працює система рандомізації віддачі, що покликана зробити стрільбу реалістичнішою та менш передбачуваною.  Для того, щоб це працювало якомога реалістичніше, розробники відстріляли десятки тисяч патронів, щоб проспостерігати за поведінкою різних видів зброї. Результатом цієї системи став вищезгаданий баг. Річ у тому, що під час стрільби приціл дивився не туди, куди потрапляє куля і виходила ситуація, що проілюстрована на зображення нижче.

Rainbow Six: Siege

Демонстрація проблеми

Rainbow Six: Siege

Її вирішення

Зараз же у тестуванні перебуває рішення цієї проблеми, яке, за словами розробників, назавжди позбавить Rainbow Six: Siege баґу. Рішення успішно пройшло випробування всередині компанії та скоро з’явиться на тестових серверах. Окрім того команда активно працює над вирішенням проблеми так званого «дропшутінгу». Під час перестрілки, гравець, що різко лягає отримує перевагу над противником, який все ще мітить десь в район голови стоячого героя. Викликана ця проблема тим, що лягаючи оперативник не відлипає від прицілу і спокійно продовжує стрільбу. Одним з можливих рішень повинне стати тимчасове «відлипання» від прицілу при займанні лежачого положення, як наслідок збільшення віддачі.

І, звісно ж, слід згадати про запланований нерф нового оперативника Lion. На його необхідність вказує, по меншій мірі, статистика найчастіше використовуваних оперативників атаки у професійній лізі. Згідно з зображенням нижче, Lion використовувався європейськими командами у 96.3% раундів. Виправити ситуацію планують:

  • зменшивши кількість можливих використань його здібності до двох
  • збільшивши його перезарядку до 20 сек
  • додавши можливість зникнути з радарів, попавшись, для цього достатньо зупинитися

Поява цього рішення на тестових серверах Rainbow Six: Siege запланована на 28 травня.

Читайте також

Бали у Ubisoft Club тепер не будуть вічними

Ubisoft

Ubisoft бореться за ресурси для нових Splinter Cell та Prince of Persia

Splinter Cell

Ubisoft Ukraine — Інтерв’ю з Катериною Романовою

Ubisoft Ukraine / Інтерв'ю з Катериною Романовою (Comic Con Ukraine 2018)

У Assassin’s Creed Odyssey буде дослідницький режим

Assassin's Creed Odyssey

Огляд The Crew 2

The Crew 2

Конференція Games Gathering: коротко про головне

Конференція Games Gathering: коротко про головне

Мережею блукає детальний опис ігрової мапи Assassin’s Creed Odyssey

Assassin's Creed Odyssey

Найкраща E3 покоління? [Подкаст]

Найкраща Е3 покоління? [Подкаст] | Підсумки E3 2018

Популярне