Українські розробники створюють RPG про облогу Маріуполя — Hollow Home

Ігри, як і будь-які інші види мистецтва, вже слугують і ще довго слугуватимуть засобом осмислення, опрацювання і подолання травми від російського вторгнення. Однак робити ігри на відверто болючу для багатьох тематику прямо зараз, коли війна ще триває — це досить-таки суперечлива штука. Бо якщо тільки розробники не трансформують власний досвід, то значною мірою це просто спекуляція на актуальній темі. Питання лише в тому, скільки емпатії й розважливості буде в тих чи інших розробників.

Зокрема, київська студія Twigames зараз працює над Hollow Home — рольовою грою про облогу Маріуполя. Ця гра буде передусім, орієнтована на діалоги й сюжетні пригоди, як Disco Elysium, а не бої чи інші складні механіки. Сюжет Hollow Home натхненний реальними історіями маріупольців, які потрапили під російську окупацію.

Ми гратимемо за 12-річного Макса, який мешкає в Маріуполі. Гра починається за день до повномасштабного вторгнення росії в Україну. Як виявиться, це — остання доба мирного й безтурботного дитинства головного героя. Уже наступного дня Макс прокинеться від вибухів, а його життя перетвориться на боротьбу за виживання в атакованому місті, яке поступово стає тінню себе колишнього.

Особливості гри:

Місто під час війни. Для дослідження доступні три райони Маріуполя. Однак із плином часу місто буде змінюватись: ворожі війська будуть обстрілювати й окуповувати цілі райони. Одного дня ви знайомитеся із персонажами,а наступного дня на їх місці лиш привиди.

Квести, засновані на реальних подіях. Завдання у грі переважно стосуються виживання й допомоги іншим. Однак кількість дій, що їх може зробити гравець щодня, обмежена — і це змушує його приймати болючі рішення.

Навички виживання. Взаємодіючи з іншими персонажами й виконуючи квести, герой опановує навички медичної допомоги, приготування їжі й створення предметів першої необхідності.

Hollow Home розробляється Twigames studio для ПК і консолей. Перший трейлер гри буде опубліковано вже цієї весни. А найближчим часом ми спробуємо поспілкуватися з розробниками про власне гру і доцільність/перспективи створення ігор, пов’язаних із війною, яка ще триває.

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Дивіться перший ігроладний трейлер українського шутера SAND

SAND / арт

Святі галичани шукають космічні скарби — інтерв’ю з розробниками шутера SAND

СВЯТІ ГАЛИЧАНИ ШУКАЮТЬ КОСМІЧНІ СКАРБИ — інтерв’ю з розробниками шутера SAND

Фестиваль українських ігор повернеться в Steam у серпні

ukrainian games festival

Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes отримає продовження, попри смерть її творця

Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes

Український космічний симулятор Jitter має руйнування оточення та керування екіпажем

Jitter

Hasbro шукає партнерів, щоби зробити наступну Baldur’s Gate без Larian

baldur’s gate 3

Творець Hellblade покинув студію Ninja Theory. Але це ніяк не зашкодить Hellblade 2

Тамім Антоніадес

«Відчувається наче гра від PlayStation Studios» — Журналісти у захваті від Hellblade 2

hellblade 2