В іграх Blizzard поменшало “токсичних” гравців

Ще минулого року Blizzard розповідали, що використовують машине навчання для боротьби з цькуванням та образами в іграх, таких як Overwatch. Як показує практика, цей спосіб насправді дієвий. Джей Ален Барк, президент компанії, у відеозвернені до прихильників розповів, що використання машинного навчання посприяло значному спаду токсичності в спільноті.

Ця система працює в Overwatch та Heroes of the Storm. Це дозволило нам швидше видавати штрафи та ми побачили значний спад не лише в токсичності текстових чатів, але й зниження рівня порушень в цілому. Кілька місяців тому ми додали цю систему в публічні канали World of Warcraft, і від тоді ми вже спостерігаємо зменшення часу, протягом котрого проблемні гравці залишаються непокараними на половину. Ми продовжуємо покращувати швидкість та точність системи.

розповів Ален

Blizzard, звичайно ж, не покладаються на одне лише машине навчання. Нещодавно компанія зробила покарання за погану поведінку у Overwatch суворішими, а також додала більш обширні можливості для фільтрування нецензурної лексики.

Читайте також

Battle.net отримає редизайн вперше за 8 років

Battleborn вмирала довго. Остаточно гру закриють 25 січня

Overwatch стала безкоштовною на два тижні

WoW: Shadowlands стала найпродаванішою ПК-грою в історії

Заходять якось до бару Cyberpunk 2077 і World of Warcraft…

Проведіть карантин у стилі Blizzard

World of Warcraft: Battle for Azeroth

BlizzCon 2021 стане BlizzConline: безкоштовним і онлайновим

BlizzCon 2019

Activision планує видати мобільну версію Overwatch

Популярне

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: