the internatilonal 2023

Valve вбиває The International?

Автор: Дмитро Джугалик @dzhuhaa

The International для всіх фанатів професійної Доти завжди був невеличким Новим роком. Усі найкращі команди світу збирались на головному турнірі року з найбільшим призовим, який в попередні роки сягав 40 мільйонів. Для команд це була можливість заробити чималі призові, для фанатів — два насичені тижні крутої Доти. Однак цього року це все може змінитися. 

У ніч з 27 на 28 вересня Valve нарешті випустили довгоочікуваний компендіум, 25% від продажів якого йдуть у призовий фонд турніру. Спершу варто зазначити, що вони випустили компендіум за два тижні до початку самого турніру, хоча минулого року батл пас вийшов за місяць до події. Продовжити варто тим, що цей компендіум – найгірший в історії The International. Він настільки пустий і невигадливий, що за перших два дні продажу його результати поступаються навіть компендіуму 2014 року. У ньому немає жодних косметичних предметів чи активностей для гравців, що завжди було ключем до успішних продажів.

Погіршує ситуацію й те, що Valve вже підтвердили, що нові косметичні предмети, скарбниці та все, що може заохотити гравців до потенційної купівлі компендіуму вийде вже після The International, коли не потрібно буде віддавати 25% від заробітку на призовий фонд турніру. Цей компендіум явно не заохотить гравців вливати гроші та збільшувати призовий фонд, і є така вірогідність, що той же Riyadh Masters, яких проходив улітку, матиме найбільший призовий фонд року, чим завжди й відзначався The International — до того ж не лише в межах Dota 2, а навіть у порівнянні з іншими дисциплінами. 

Однак проблема не лише в компендіумі. Цьогоріч Valve вирішили змінити свій підхід до кіберспортивної сцени. Раніше цього місяця вони офіційно заявили, що DPC сезони, на яких команди заробляли собі очки, щоб відібратися на The International, скасовують і далі нас чекатиме нова система, подробиці якої нікому не відомі. До того ж розробники змінили формат самого TI. Чемпіонат триватиме три тижні замість двох і буде розділеним на два етапи: Дорога до The International, що охопить груповий етап з 12 по 15 жовтня та плей-оф з 20 по 22 жовтня, а фінальна частина The International пройде 27-29 жовтня.

Ціна квитків на цю подію теж виросла до не дуже адекватних 699 доларів на три дні фіналу й окремих трьох квитків по 99 доларів на кожен день плей-офу. Тобто щоб потрапити на всі 6 днів The International, які проходитимуть з глядачами, вам знадобиться майже 1000 доларів. Власне, сама історія з квитками теж стала своєрідним фіаско. Якщо в попередні роки (і навіть у 2022, коли спільнота скаржилася на високу вартість) квитки на фінальну частину турніру розмітали в межах однієї години максимум, то на The International 2023 квитки досі є після цілого місяця продажу!

Чесно, важко зрозуміти, від чого відштовхувались Valve приймаючи всі ці рішення. Від безглуздого компендіуму до неймовірно дорогих квитків на турнір. Можливо, це дасть їм можливість приготувати для гравців круту подію з інтерактивами та різними цікавинками, а також відповідним продакшеном. Але навіть якщо це так, зараз нам відомо лише про стандартні конкурси короткометражок і косплею. 

Хоч це й не найкращі зміни, це все ж не скасовує того, що The International дає гравцям не лише гроші, а й статус найкращої команди у Доті 2 за рік. Від кількох гравців звучали думки, що вони готові віддаватись на всі 100 навіть з мінімальним призовим фондом, адже перемога на турнірі — це також і статус чемпіона та карбування їхніх імен на Егіді. 

Я все ж сподіваюсь, що цього року Valve просто вирішили відмовитися від концепції The International як єдиного турніру, на якому командам потрібно гарно виступити, бо це насправді шкодило професійній Доті останніх кілька років. Колективи могли так-сяк виступати весь рік, але якщо вони показували хороший результат на The International – вони заробляли більше, аніж та команда, яка весь рік старанно тренувалась і намагалась вигравати. Ні регіональні ліги, ні мейджори не допомагали це збалансувати, і можливо, завдяки таким змінами у TI хоча б наступного року ми побачимо здорову професійну сцену, де гравцям буде сенс старатися весь рік, а не один місяць. Хоча це все ще не виправдовує відверто поганий компендіум. 

Цього літа Valve почали значно покращувати гру, дослуховуватися до спільноти, робити круті оновлення, і останнє що потрібно для покращення Доти, — це виправити всі недоліки професійної сцени. Однак чи вийде в них щось путнє, ми дізнаємося не раніше наступного року.

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Останні статті

Valve повернули Dust2 і зміну рук у Counter-Strike 2

Автор: Андрій Присяжний

p.ua.cs2 left hand

Як почати читати мангу

Автор: PlayUA

manga 02

Перемога вкутана пітьмою. Огляд третього етапу кубку Porsche Supercup 2024

Автор: Андрій Присяжний

p.ua.porsche supercup 2024

Міна в Counter-Strike 2 — плюси, мінуси, підводні камені

Автор: Андрій Присяжний

peter grinbergs 55 claymore4

День дебютів. Огляд другого етапу 7DRIVE TCR Championship

Автор: Андрій Присяжний

3

Як обрати ідеальну ігрову консоль

Автор: PlayUA

steamdeck

Українці створили власний бренд кокпітів — Okuni Seats

Автор: Андрій Присяжний

p.ua.okuni seats 3

SteamWorld Heist 2, Antonblast, Cat Quest 3 — Підсумки квітневого Indie World

Автор: Барлет Ярослав

steamworld heist 2