Ваші дії в інших іграх впливатимуть на матчмейкінг у Counter-Strike: Global Offensive

В останньому оновленні Valve додала до Counter-Strike: Global Offensive систему матчмейкінгу Trust Factor.

Мета Trust Factor проста — покращити ігровий досвід гравців. Досягатиметься це зведенням в одному матчі ґеймерів з однаковим рівнем відповідальності, який залежатиме від того чи покидаєте ви матч до завершення, чи використовували чіти (або заборонені модифікації) і як багато скарг від інших гравців ви встигли отримати. На перший погляд нічого нового чи незвичного, але особливість полягає в тому, що дані збиратимуть з усіх ігор у вашій бібліотеці. У своєму блозі Valve пояснила, що система Trust Factor робитиме це, збираючи “загальнодоступні дані, які демонструють звички та атрибути акаунта Steam, включно з часом проведеним у CS:GO, скаргами на гравця, випадками шахраювання та часом, який гравець провів у інших іграх.”

Valve пообіцяла не копати надто глибоко, щоби не змушувати гравців боятися за безпеку особистої інформації. Система буде активно розвиватись і, за думкою компанії, надасть гравцям новий позитивний досвід від гри.

Цей крок можна вважати хорошим далекоглядним рішенням, яке покликане вирішити давню проблему незадоволених підбором гравців. Проте, можна бути певним, що знайдуться ті, хто скаржитиметься на нововведення. Можливо, вони в чомусь будуть праві.

Читайте також

Mousesports покидають DreamHack Masters Spring 2020 – Europe: результати групи В

MouseSports

Gamers Without Borders анонсують благодійний турнір з CS:GO. Призовий фонд — $2 000 000

Gamers without borders

North покидають DH Masters Spring: результати групи А

DreamHack Masters Spring 2020

jdm64 залишає CS:GO та переходить у Valorant

jdm64

DreamHack анонсували повернення жіночих турнірів по CS:GO

Dreamhack Showdown

Жіноча команда Dignitas CS:GO зіграла на двох турнірах по Valorant

ГІ*НО: враження редакції PlayUA від бети Valorant

Valorant

CS:GO отримала косметичний контент з нагоди релізу Half-Life: Alyx

Популярне