Games Gethering 2017

Враження від Games Gathering 2017

Автор: Віталій Тарнавський @erleke

Цими вихідними в Києві пройшла велика конференція, присвячена розробці ігор, під назвою Games Gathering 2017.  PlayUA не змогла пройти повз таку гучну подію. І хоча цього року я отримав доволі суперечливі враження від конференції, це не завадило вдосталь розважитися та поспілкуватися з чудовими людьми.

Виставковий зал зустрічав нас безліччю стендів великих компаній. Найбільший був, звісно ж, у Wargaming — там можна було політати на літаках у класнючих шкіряних рукавичках-контролерах.  Біля VR-стенду зібралися охочі постріляти зомбаків у прекрасному шутері Drunk or Dead, де потрібно випивати для того, аби відновити здоров’я. А біля стенду Ubisoft були постійні танці, (що цікаво, на новий Assassin’s Creed мало хто дивився).

Що мене вразило, так це стенд із ретро-консолями. Там було все: Atari 2600, Jaguar, старі робочі GameBoy та гори іншого добра. Можна було зарубатись у Contra, полупцювати один одного у MK3 — одним словом, це було прекрасно.

Більшість стендів в інді-відділі мали приписку Unreal Engine, але майже нічого новаторського там побачити не вдалось. Ізометричний “Dark Souls”, черговий survival у холодних краях, сумно :(

На жаль, я втрапив тільки на другий день конференції, де з доповідей не було нічого цікавого, тому про доповіді — то не до мене :)

Серед усіх цих стендів був лише один, де я провів дуже багато часу (і це не стенд, де було безкоштовне пиво ). Це була зона компанії Frogwares, на котрій вони тизерили свою нову гру The Sinking City, в котрій буде все те що я так люблю: Лавкрафт, розслідування, підтоплене місто, відкритий світ, щурі — загалом, повний кайф. Хлопці поділилися зі мною інформацією, що редактор та генератор міст, який вони використовують в цій грі — це їхня власна розробка, і аналогів їй поки немає. Для створення цієї системи вони найняли архітектора, котрий у найменших деталях пояснив їм, як має виглядати і працювати місто. На жаль, нових подробиць гри, окрім тих, які ми раніше згадували у прев’ю, хлопці не мали права розголошувати. Втім, розробники обмовились, що цілком придатна до гри демонстраційна версія буде доступна навесні.

На цьому я завершу свою коротку оповідку про цьогорічний Games Gathering. Звісно, жалкую, що не потрапив на перший день виставки, та сподіваюся надолужити це на прийдешньому DevGAMM Kyiv 2018. Отам (або у підсумковому репортажі) почуємося знову!

Пропонуємо до прочитання

  • Конференція Games Gathering: коротко про головне

    Конференція Games Gathering: коротко про головне

  • Інтерв’ю з творцем незвичного ігрового контролера Tornado

    Інтерв’ю з творцем ігрового контролера Tornado

  • Інтерв’ю з творцем Heat Guardian

    Інтерв’ю з творцем Heat Guardian

  • Інтерв’ю з організатором Games Gathering

    Інтерв’ю з організатором Games Gathering

  • The Sinking City — детектив на межі божевілля (ексклюзив)

  • Casual Connect Kyiv 2017

    Враження від Casual Connect Kyiv 2017

Останні статті

«Одного разу в Голлівуді»: персонажі та їх прототипи, великодки, алюзії, цитати (оновлено)

Автор: Данило Зозуляк

Одного разу в Голлівуді / Once Upon a Time In Hollywood (2019)

Спаун, Дедпул вбиває Дедпула — Дайджест коміксів #05

Автор: Владислав Папідоха

Дайджест коміксів #05

Відкриття D23 — Що показали, та розказали. (Оновлено)

Автор: Віталій Тарнавський

Огляд фільму «Падіння янгола»

Автор: PlayUA

Падіння янгола / Angel Has Fallen (2019)

Усі анонси Microsoft на Inside Xbox одним рядком

Автор: Валерій Брень

Inside Xbox Gamescom 2019

Що показали Google Stadia на Gamescom

Автор: Микола Єрьомін

Google Stadia Gamescom 2019

Інді-новинки для Switch: що показала Nintendo на Gamescom

Автор: Микола Єрьомін

Nintendo Indie World Gamescom 2019

Ретроспектива Resident Evil. Випуск 04: Resident Evil: Survivor (2000)

Автор: Андрій Нагорний

Resident Evil: Survivor (2000)