WePlay Dota 2 Season 3 — як це було

Автор: Святослав Давиденков

На позаминулих вихідних «Міжнародний виставковий центр» у Києві приймав очікувану багатьма прихильниками кіберспорту подію  — WePlay Dota 2 Season 3. Триденний LAN-фінал турніру з призовим фондом у 200.000$ зібрав під одним дахом не тільки найсильніші команди світу, а й відомих навколо-кіберспортивних осіб.

Перебіг турніру

До LAN-фіналу докотилися 8 команд. Від наддосвідчених Natus Vincere до відносних новачків — Evil Wolves, для яких участь у WePlay Dota 2 Season 3 стала чи не найбільшим досягненням в історії існування команди. Тим не менш, бої не були позбавлені інтриги, а кожна команда билася до останнього, про що свідчить тривалість баталій. Наприклад, перший ігровий день затягнувся аж на 4 години поверх запланованих.

У самому ж ґранд-фіналі зустрілися Vega Squadron та південнокорейська MVP Phoenix, яка ще раз довела, що в Кореї проживають надлюди, коли справа дохjдить до кіберспорту. Dota 2 відкрила свої сервери в країні з поганим однойменним сусідом якихось два роки тому, а вони вже беруть Tier-1 LAN’и. Маю надію, що ви це бачили, якщо ж ні — всі VOD’и на youtube-каналі організатора.

Хотілося б і приділити кілька слів відвідуваності і продакшну заходу. М’яко кажучи і одне, і інше залишило поганецькі враження (хромакей, хромакей, хромакей), проте напівпорожні трибуни, та онлайн трансляція з заминками, недокомунікацією і іншими технічними помарками були єдиними аспктами WePlay S3 про які можна сказати “нууу таке”. Все інше було на високому рівні, зокрема самі гравці ділилися тільки хорошими враженнями, значить зсередини все було добре, але, але…

Затрибунні розваги

Окрім перегляду самих матчів, відвідувачам було запропоновано купу інших розважальних заходів. Тут вам і ігрові зони, і стенди з сувенірною продукцією,  футболки, м’які іграшки та бренд-зона спонсору заходу — HyperX, де всі бажаючі могли ознайомитися із продукцією бренду та випробувати нову гарнітуру HyperX Cloud Revolver і таке інше.

Також проводились різні лотереї, конкурси та міні-турніри у яких можна було виграти аксесуари для свого комп’ютера від спонсорів заходу.

Окрім цього вболівальники у спеціальній афтограф-зоні мали змогу взяти афтографи у учасників турніру, а біля стенду HyperX афтографи взагалі роздавались ледь не 24/7 протягом усіх трьох днів.

Словом, незважаючи на те, що це був перший LAN організований WePlay — захід вдався. Сподіваємось, хлопці звернуть увагу на помилки і повернуться в наступному сезоні з меншою кількістю зеленого полотна і ще більшою кількістю якісного контенту!

Останні статті

УЛЬТРАмативна карта захоплення — Огляд AVerMedia Live Gamer ULTRA

Автор: Віталій Тарнавський

У Дніпрі пройде фестиваль інноваційного кіно KINNOVATION

Автор: Сергій Мельник

VR

“Повернення”: що буде з унікальним кінотеатром посеред Вінниці

Автор: Микола Єрьомін

WePlay Esports Invitational з Rocket League — як це було?

Автор: Володимир Вітовський

Rocket League WePlay

Бігфут підкорює Америку. Інтерв’ю зі Станіславом Зінченком, співзасновником Cyber Light GS

Автор: Володимир Вітовський

Cyber Light Game Studio

Боб Губко, Outcast та Jagged Alliance 3: що показали на презентації THQ Nordic

Автор: Віталій Тарнавський

Завтрашній день: ігри про майбутнє людства

Автор: Віталій Тарнавський

Comic Con Ukraine 2021: як це було

Автор: Дмитро Джугалик

Comic Con Ukraine 2021: як це було

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: