Який бос з ігор From Software вимучив вас найбільше?

Студія From Software знае толк у хороших босах. У кожній з їхніх ігор знайдеться бодай декілька, що тріпали нерви усій спільноті, змушуючи годинами підбирати білд та тактику для чергової битви.

73 спроби у мене пішло на те, щоб прикінчити Орнштейна та Смауґа. Я подовгу бігав до них, щоб вчергове відлетіти від якоїсь з атак та піти ще раз. Між тим я підбирав білд з існуючих предметів. Коли зрозумів, що цього не достатньо — пішов ґрайндити рівні. А як зʼясував що мені бракує й цього, то знайшов більш підгожу зброю, максимально полегшив білд і врешті навчився грати від важкої дворучної зброї та швидких перекатів. У якийсь момент, мені здавалося що я ходжу до цього дуету, як на роботу. За ці 73 спроби я встиг піти, знайти і знищити Сіфа та дослідити усі закутки уже відвіданих раніше локацій. Десь після 50 спроб мені все ж вдалося прибрати одного з них. Ще за десяток спроб почав стабільно доходити до другої фази і аж ось. У якийсь момент я їх здолав. Стільки захвату й адреналіну у мене не викликав жоден бос опісля і певне саме тоді у мені остаточно закріпилася любов до проєктів From Software.


А який бос з ігор From Software вимучив найбільше вас?

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Творці Dead Cells мітять у створення ідеального роуґлайка з новим проєктом Windblown

windlown

«Більше схожа на souls-like, ніж на слешер». Вийшли перші превʼю Stellar Blade

stellar blade

SEGA і Square Enix перенесли свої релізи, щоб уникнути виходу в один час із DLС до Elden Ring

elden ring

«Відкритий світ виявився зайвим»: перші оцінки Rise of the Ronin

rise of the ronin

«Не вражає настільки ж, як Ghost of Tsushima» — Зʼявилися перші відгуки преси на Rise of the Ronin

rise of the ronin

аRPG від творців Ori, No Rest for the Wicked, вийде в дочасному доступі у квітні

No Rest for the Wicked

У високій продуктивності FromSotware звинувачують талановитих розробників

Хідетака Міядзакі

Хідетака Міядзакі хоче дати іншим змогу створити Souls-гру від From Software

Хідетака Міядзакі