Зек замість інженера — ігроладний трейлер The Callisto Protocol

Ґлен Скофілд, творчий керівник The Callisto Protocol, поділився новим ігроладним відео свого творіння.

У інтерв’ю Game Informer Ґлен розповів, чому він обрав для гри жанр науково-фантастичного горору та про те, як він писав сюжет для неї.

Коли Ґлен покинув Activision та перед тим, як заснував Striking Distance Studios, він частенько гуляв пустелею у Тусоні, роздумуючи над тим, яким буде наступний крок у його кар’єрі, паралельно малюючи невеликі нариси. Саме там, у пустелі, народилась ідея про в’язницю на Каллісто — супутнику Юпітера. Далі після продумування цієї ідеї та кропіткої розробки ми побачили The Callisto Protocol. А спробувати пограти зможемо уже 2 грудня на платформах PS5, PS4, Xbox Series, Xbox One та ПК (Steam).

Попередній ігроладний трейлер, що був показаний на Summer Game Fest, ви можете переглянути за цим посиланням.

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Провал The Callisto Protocol змусив Ґлена Скофілда покинути власну студію

Ґлен Скофілд

Не дуже мертвий космос. Огляд The Callisto Protocol

The Callisto Protocol

Усе показане на Summer Game Fest. Частина 2 — Callisto Protocol, Flashback 2 та Street Fighter 6

The Callisto Protocol

The Callisto Protocol втратила свій зв’язок з всесвітом PUBG

callisto protocol

Готується анонс нової Call of Duty

Apple працює над серіальною адаптацією «Нейроманта»

нейромант

Baldur’s Gate 3 принесла власникам D&D 90 млн доларів

baldur's gate 3

Чітери дісталися до Helldivers 2

helldivers 2

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: