Раніше цього місяця в Нью-Йорку пройшов спеціальний захід, на якому журналісти з різних видань змогли погратися у спеціально приготовану для них демо версію Final Fantasy XVI, і ось сьогодні ігрові видання нарешті почали ділитися своїми враженнями, а ми зібрали їх для вас в одному матеріалі.
Демо тривало дві години й було зосереджене здебільшого на бойовій складові гри. Під час цього демо, гравцям дали два сценарії, перший з яких був підземеллям, у якому крізь натовпи ворогів потрібно було пробиватися до головного боса, а у другому ж потрібно було битися з допомогою Ейконів (тутешня назва звичних для серії саммонів).
Ейкони є однією з ключових деталей нової бойової системи Final Fantasy XVI, над якою до речі працював Рьото Сузукі, дизайнер бойової системи Devil May Cry 5 і Dragon’s Dogma. Під час демо гравцям було доступно три Ейкона: Іфріт, Титан і Ґаруда. Кожен з них має закріплені за ними здібності й перемикання між Ейконами під час бою додає більше можливостей для видовищних комбо. Однак кожна з здібностей Ейконів має свій час перезарядки, тож використовувати їх потрібно буде з розумом. Битви на Ейконах, які теж присутні у грі, описують як матч у реслінгу між двома гігантськими монстрами.
Загалом журналісти дуже позитивно відгукнулися про бойову систему в грі. Вони підмітили, що слід Рьото Сузукі тут видно неозброєним оком, і що Final Fantasy XVI — це найбільш запакована екшеном гра у всій франшизі. Для тих, кому бої в грі можуть видатися занадто важкими, розробили спеціальну систему, яка зможе допомогти гравцям під час гри. Зокрема, замість вибору складності, гравці розпочинатимуть свою подорож у Final Fantasy XVI з набором спеціальних артефактів, і залежно від вибору, ці артефакти допомагатимуть або ж ухилитися від будь-якої атаки, або зробити спеціальне комбо всього в один клік, або ж даватимуть інші переваги.
Щодо історії та світу, то в демо цього було дуже мало, адже воно було зосереджене здебільшого на боях. Але продюсер гри Наокі Йошіда розповів, що у Final Fantasy XVI будуть побічні квести й безпечні місця на мапі, з яких можна буде повертатися на попередні локації. Також він розповів, що хоч гра не має відкритого світу, у ній все ще буде кілька великих локацій, які гравці зможуть вільно досліджувати та вивчати.
Режисер гри, Хіроші Така, також розповів, що у цих безпечних зонах гравці зможуть знайти кузні, де можна буде покращити своє спорядження чи зробити нове. Також там будуть дошки з контрактами на винищення монстрів. Щодо побічних квестів, то вони не будуть простими затичками для того, аби провести більше часу в грі, і в них не доведеться збирати 5 шкурок. Виконання цих квестів дасть гравцям нові подробиці про світ і персонажів.
Також журналісти відмічають, що гра стане похмурішою й загалом першою у основній серії Final Fantasy, яка отримає рейтинг “для дорослих”. Як пояснив Наокі Йошида, такий рейтинг гра отримала не через те, що у ній буде багато насильства, а через те, що розробники хотіли, аби Final Fantasy 16 відчувалася більш приземленою, й щоб у ній не доводилось замінювати вино на виноградний сік.
У підсумку журналісти залишилися задоволеними цим демо. Final Fantasy XVI називають найбільшим стрибком у серії та її переосмисленням. Але попри всі вихваляння нової бойової системи, після демо залишилось все ж головне запитання — чи зможуть розробники витримати такий ж рівень з персонажами, історією й вивченняя світу. Якщо так, то шістнадцята частина культової франшизи може стати однією з найкращих у серії.
Нагадуємо, що Final Fantasy XVI вийде на PlayStation 5 22 червня та буде ексклюзивом Sony протягом 6 місяців після релізу. Однак ПК версія гри вийде ще пізніше, коли саме — поки невідомо.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!