Max Payne

Приховані ігрові механіки

Днями у твіттері почалася пізнавальна руханка: Дженніфер Шорл, розробниця VR-гри Earthlight (трейлер) поцікавилася в ігротворців, які приховані прийоми вони використовують, щоби викликати у гравців певні враження. Хтось із розробників відповідав особисто, хтось переказував чужі слова, та поживи для роздумів там все одно було достатньо. Аби...

Стрім Max Payne (ЗАПИС)

Ніч була темною, немов дуло пістолета. Холодні вітри люто рвали одяг і шмагали по обличчю. Місто страждало від безсоння. Насувався Раґнарок, коли демони у плоті випростаються на повен зріст і запанує довічний морок. Але і демони мають кого боятися цієї ночі… Свинцевий дощ, застиглий час...

Хто вбив Мішель Пейн?

Хороша історія — це завжди співпраця двох людей: автора, який цю історію вигадав і подав, та сприймача, котрий збирає докупи все побачене і почуте. Це дозволяє авторові вдаватися до одного з найпотужніжих інструментів нарративу — недомовки. Звісно, можна все подати прямо в лоб і ретельно...