Статті

Final Fantasy: з чого почати?

Final Fantasy — ось два слова, які першими спадають на думку при згадці jRPG. Серія, що стала уособленням цілого жанру, наступного року святкуватиме 30-ліття, і за цей час породила 15 номерних частин та вдвічі більше інших проектів, де так чи інакше у назві присутня FF (і...

Array

Історія серії Need for Speed. Частина №6 [ProStreet, Undercover]

Здавалося, Black Box створила свій власний вдалий рецепт розробки аркадних перегонів. Та з кожним роком її напрацювання втрачали актуальність, а шанувальники серії потрохи починали нудитися від одноманітності, яку пропонувала студія. Сьогодні мова піде про дві частини NFS, які ледь не згубили Black Box. Те, за...

Array

Локалізація ігор – забавка для діток?

Нещодавно керівництво спілки локалізаторів «Шлякбитраф» мало нагоду поспілкуватися з деякими представниками видавничої справи в Україні. Ми приголомшені упередженим та несправедливим ставленням шановного панства до нашої роботи. Основні тези, які нам закидалися такі: колективний переклад не може бути якісним, навіть якщо це спрацьована команда; ігри – для дітей,...

Array

Історія серії Need for Speed. Частина №5 [Most Wanted, Carbon]

Після вдалих продажів Underground та Underground 2 Electronic Arts вирішила не змінювати курс для серії Need for Speed. Студія Black Box повинна була здивувати гравців чимось новим, адже банальне копіювання вдалих ідей з високою ймовірністю приводить до неминучого фіаско. Наступні частини NFS спромоглися задовільнити бажання...

Array

Mafia III: Що цей ніґер собі дозволяє?

5 серпня 2015 року людство побачило дебютний трейлер Mafia III, і певна його частина хотіла запитати “А де ж, власне, Mafia?”, але натомість ледь не блювонула. Минув рік і три місяці, до релізу гри залишились лічені години, а віз і досі там. Десятки трейлерів, інтерв’ю та інших...

Array

International Superstar Soccer Deluxe, або коріння альтернативного футболу

Світ спортивних симуляторів — місце неординарне і переважно незрозуміле для пересічного ґеймера. Тим не менше там також діють свої власні закони та неписані правила, слідуючи яким, жанр повільно та обережно розвивається, пройшовши довгий шлях від квадратного м’яча та паличок «гравців» сивої давнини, до картинки, що перевершує справжні...

Array

«Наша гра — це засіб воззʼєднання»: розмова з авторами Forest Song

Метью Гендреген (Matthew Handrahan) побалакав з розробниками Forest Song про історію студії Colabee, підхід до ігор як до ліків для суспільства та прийдешню гру за мотивами «Лісової пісні» Лесі Українки. PlayUA публікує повний переклад матеріалу GamesIndustry.Biz. Цього не очікував ніхто. Шон Весі (Sean Vesce) та...

Array

The Sinking City — детектив на межі божевілля (ексклюзив)

Лафкрафтіанські мотиви, запозичення і великодки часто трапляються серед ігор. Та що там, сам Говард Лавкрафт нещодавно став персонажем виживастика RimWorld. Здавалося би, на цій хвилі мав би початися дощ зі забавок про зіткнення з надприроднім жахом, але ж ні — після Call of Cthulhu: Dark...

Array

Шість ігор, один герой — Історія серії Need for Speed. Частина 4.5

У мережевому потоці існують десятки теорій щодо сюжетів різноманітних ігор. Дуже часто фанати можуть обґрунтувати ту чи іншу історію, об’єднавши докупи безліч здавалося б абсурдних деталей. Дивний факт, але всі частини другого покоління серії Need For Speed пов’язані між собою. Об’єднує їх один персонаж –...

Array

Осінній WeGame 2016, від якого всі змокріли

Черга — це найпромовистіша ознака того, що людям щось потрібно: хліб, зарплатня, iPhone 7 тощо. І коли ми з Юрою Лупулом та Максом Калашником побачили довжелезну чергу перед виставковим центром, сумнівів не залишалося — фестиваль WeGame відбудеться ще не раз, адже на подібні ґік-заходи в Україні...

Array