Star Citizen зібрала вже понад 500 млн $. Шо по даті релізу?
Star Citizen має бюджет більший, ніж GTA V, Red Dead Redemption 2 i Cyberpunk 2077 разом узяті. Днями космічний симулятор вічного альфа-тесту подолав позначку в 500 мільйонів доларів, зібраних із бідолашних грошодавців, кількість яких перевищує населення Латвії та Естонії. Теж разом узятих.
Утім, дата релізу Star Citizen досі залишається таємницею і потроху починає обростати таким же міфічним статусом, як і Half-Life 3. Просто невеличке нагадування: сюжетний режим Squadron 42, де зіграли Марк Гемілл і Ґері Олдмен, і який мав потішати спільноту, поки розробники би займалися власне космічною пісочницею, нам обіцяли на 2016 рік! Потім, після низки перенесень, нам анонсували його бета-тест на осінь 2020 року, але як ви вже напевно здогадалися, його й досі не провели — навіть кампанія досі вариться в альфі.
Так, події останніх років показали, до чого може призвести поспіх, але Star Citizen, уникаючи однієї проблеми, впадає в іншу крайність. І поки десь там окремі її ідеї існують лише в обіцянках розробників, та ж Elite: Dangerous давно їх втілила та покращила. Та чого там, навіть No Man’s Sky за 5 років з часу свого провального старту змогла переродитися в космосимулятор здорової людини.
І обидві вони спромоглися це зробити зі значно меншими бюджетами, ніж у Star Citizen.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)