web analytics

Xbox пояснює звільнення у ґеймдеві «відсутністю зростання» в індустрії

Філ Спенсер звинувачує у звільненнях «відсутність росту» в ґеймдеві. Про це стало відомо в інтерв’ю виданню Polygon.

Гендиректор Xbox Studios пояснює, що відсутність зростання галузі змушує публічні компанії в ґеймдеві скорочувати витрати, що тягне за собою звільнення працівників. Також він розповідає таке:

От у нас є індустрія, яка, за прогнозами, матиме зменшення у кількості гравців та прибутку наступного року. З іншого боку, у нас є публічні компанії, яким треба продемонструвати своїм інвесторам зростання — чому би хтось прагнув володіти акціями компаній, якщо вони не будуть зростати? Якщо ви не збираєтеся збільшувати доходи, то витрати стають під питанням

Подібні роздуми пояснюють, чому Xbox все частіше випускає ігри своєї студії на конкурентних платформах, адже вони вбачають у цьому одну із можливостей зростання. Тим не менш, деякі розробники висловлюють свої сумніви щодо майбутнього консолі через низькі продажі в Європі.

Раніше ми розповідали, що Xbox планує свою портативну консоль.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Творці Hyper Light Drifter провели звільнення в студії перед релізом двох нових ігор

hyper light drifter

Філ Спенсер віддає перевагу іграм за колишніми серіями Xbox, ніж ліцензіями Disney, Lucasfilm

indiana blade

Xbox готовий портувати будь-які власні ігри на консолі PlayStation і Nintendo

xbox ps switch

Керівник розробки Marvel’s Wolverine тепер працює над перезапуском Perfect Dark

wolverine perfect dark 10 30 24

Стало гірше, буде краще: Ubisoft оголосила фінансові результати за 6 місяців

assassin's creed shadows

NCsoft скасувала розробку чотирьох ігор і проведе численні звільнення штату

throne and liberty

Hi-Rez Studios закриє Realm Royale Reforged і Divine Knockout в лютому 2025 року

realm royale reforged

Don’t Nod скоротила 20% штату і списала 31,6 млн євро на невиправданих очікування іграх

dont nod