Творці Dead Cells мітять у створення ідеального роуґлайка з новим проєктом Windblown

Західні видання поспілкувалися з розробниками Windblown, прийдешнього роуґлайку від творців Dead Cells, та виклали прев’ю матеріали з враженнями та новими подробицями стосовно гри.

Геймдизайнер Яннік Бертьє, який працює в Motion Twin четвертий рік, розповідає, що з самого початку студія не планувала знову повертатися до жанру минулої гри, ціль була створити надзвичайно швидкий екшн на кшталт Devil May Cry чи Bayonetta, але з можливістю грати онлайн із друзями. За весь час розробники створили майже три окремі гри до того, як був отриманий Windblown.

Порівняно з Dead Cells, гра стала тривімірною у ізометричній перспективі та отримала значно швидший ігролад як у переміщенні, так і битвах. Залишились окрема хаб-локація з NPC, обширний набір зброї та здібностей. Окремої уваги заслуговує бойова система. Виконуючи певні дії однією зброєю, ви можете здійснити альтер атаку нанісши критичну шкоду, а якщо цього недостатньо, то є також потужні фінішні атаки, які завдають ще більших пошкоджень, якщо їх синхронізувати з іншими гравцями. Кількість способів змішувати, поєднувати, комбінувати та використовувати потенціал вашого озброєння просто вражає, за словами журналістів.

Хоч у Windblown не буде відкритого світу, розробники наголошують на великій кількості секретів на локаціях, наприклад за деревами чи кущами, а після їхнього виявлення ви точно захочете розказати про це своїм друзям. Історія як головних героїв, так і усього світу буде такою ж похмурою як в іграх серії Souls, говорять розробники.

Повернутися до жанру роуґлайк творців наштовхнув кооперативний режим до трьох осіб. Вони не хотіли щоб частина гравців мала будь-які переваги однин над одним у рівнях чи якості амуніції, а жанр ідеально для цього підходить, оскільки анулює увесь прогресс після кожного забігу. Тобто професіонал ви чи новачок, у сумісному режимі ніхто не матиме переваг один над одним.

Із чотирьох років розробки, два було витрачено на створення мультиплеєра та бойової системи, а ще один задля досягнення високого рівня читабельністі усього, що відбувається на екрані. Через високу швидкість персонажа та атаки ворогів це дійсно потребувало так багато часу, пояснюють співробітники студії.

В планах Motion Twin випустити Windblown у дочасному доступі на ПК в Steam пізніше цього року та забезпечити високу якість гри, включно із самітнім та багатокористувацьким режимами. Проєкт матиме контенту на 10 годин та 12 варіацій зброї на кожного з трьох персонажів, а з часом його додаватимуть, оскільки головна мета розробників – досягти високого рівня переграваності на кшталт тієї, яка була у Dead Cells.

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Hi-Fi Rush отримала фінальне оновлення

hi fi rush

Армію тримає економіка — Враження від Manor Lords

manor lords

The Rogue Prince of Persia вийде в кінці травня

hades 2 the rogue prince of persia

Final Fantasy 7: Rebirth виявилася провальною, а прибутки Square Enix впали на 70%

ff7 rebirth

Microsoft підняла регіональні ціни на свої ігри в Steam

sea of thieves

Тиждень стрімів УСІХ ігор Ninja Theory (DmC: Devil May Cry)

dmc devil may cry

Ghost of Tsushima на ПК теж зняли з продажу в 177 країнах, де не працює PSN

Ghost of Tsushima

«Ця гра вже ввійшла в історію»: усі в захваті від метроїдванії Animal Well

animal well