web analytics

Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування

Разом з випуском оновленої версії Half-Life 2 компанія Valve випустила двох годинний документальний фільм з купою фактів про розробку гри, де приділила увагу й третьому скасованому епізоду. Ми виписали кілька фактів з нього:

  • з самого початку в розробників не було чіткого бачення третього епізоду, лише численні напрацювання ігрових механік, локацій, концептів;
  • однією з нових ігрових механік була зброя, яка здатна створювати льодяні стіни для захисту від ворожих снарядів, заморожувати самих ворогів і долати вертикальні перешкоди;
  • серед нових ворогів нам продемонстрували живого слиза, який міг поглинати ворогів, проходити через сітчасті поверхні, а при отриманні шкоди розлітався на купу менших слизів, які з часом об’єднувалися знову в одну велику масу;
  • за 8 років розробки ігор серії Half-Life та 6 місяців праці над третім епізодом команда вважала, що вижала максимум із всесвіту, тому навіть не знала куди його можно було б розвинути. Водночас рушій Source вже не міг запропонувати схожих інноваційних ігрових механік, які б вразили гравців;
  • через все згадане розробники вирішили перейти до допомоги в розробці Left 4 Dead, але коли гра вийшла, то всі зрозуміли, що момент для випуску третього епізоду вже втрачений, тому його скасувала і перейшли до створення Source 2, який мав лягти в основу нової Half-Life;
  • зараз розробники негативно оцінюють рішення скасувати третій епізод, оскільки його розробка зайняла б усього два роки. Втім, через відмову від нього ми отримали Dota 2, Portal 2, Left 4 Dead та інші чудові чудові ігри;
  • Гейб Ньюєлл звинувачає лише себе, що не зміг запропонувати гравцям щось нове у третьому епізоді, але також не вважає гарним рішенням його випуск тільки заради продовження історії.

Нову Half-Life створять лише тоді, коли зможуть знайти інновації з можливостями, які дозволять привнести абсолютно новий ігровий досвід, не схожий на щось минуле.

Також Valve заявила, що в 2025 році перевидасть книгу Half-Life 2: Raising the Bar, де з’являться раніше небачені концепт-арти, факти, ідеї, експерименти по третьому епізоду Half-Life 2.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Ubisoft відновила розробку скасованого PvE шутера Project U

ubisoft prokect u

У 2025 році може пройти відкритий бета-тест шутера Marathon від Bungie

marathon

Sony закрила студію розробників Concord і мобільний підрозділ Neon Koi

concord review site

NCsoft скасувала розробку чотирьох ігор і проведе численні звільнення штату

throne and liberty

Prince of Persia: The Lost Crown не виправдала очікувань Ubisoft

Prince of Persia: The Lоst Crown

Paradox Interactive досі хоче створити свій The Sims, але не Vampire: The Masquerade: Bloodlines 3

Vampire The Masquerade Bloodlines 2

Енн Гетевей повернеться у третій частині «Щоденника принцеси»

p.ua.anne hathaway

GSC Game World і Xbox презентували документальний фільм про створення S.T.A.L.K.E.R. 2

p.ua.war game