Вийшов український горор Bureau of Contacts, що використовує ШІ
Українська студія MiroWin рада повідомити про вихід кооперативного горору — Bureau of Contacts. На гру діє знижка 25%.
Bureau of Contacts — це кооперативна гра-жахастик (до чотирьох осіб), де вам доведеться протистояти привидам та паранормальному, що керуватимуться сучасною генеративною технологією штучного інтелекту. Яка ще й підлаштовуватиметься під дії гравців! Останні виступають у ролі агентів бюро паранормальних явищ, з якими їм доручено розібратися. Детальніше про гру ми писали ось тут.
Гравці, як агенти паранормального бюро, повинні виявити, ідентифікувати та вигнати паранормальне, протистоячи одночасно 2 ворогам — самій локації з її пастками та привиду з найбільш схожим на людський інтелектом.
— пишуть в анонсі MiroWin
Розробники розповідають, що гра є сумішшю динамічного розслідування та жанру полювання на привидів з інноваційною технологією поведінки ворога. Мова про генеративного штучного інтелекту, який керує поведінкою ворога залежно від слів/дій гравців.
Що мається на увазі? Ваш противник (привид):
- розмовляє з вами (а ви розмовляєте з ним) бачить і чує вас;
- має різні типи темпераменту;
- розуміє контекст сказаного вами і моделює настрої та ставлення до почутого/відчутого;
- приймає рішення за власним бажанням і міркуваннями, пародіюючи людську поведінку і “причинно-наслідкові зв’язки”.
Також MiroWin відповіли на кілька запитань стосовно гри. З них стало відомо, що:
- розробники мають ідеї того, як розвивати гру в майбутньому;
- якщо все піде добре, можливо гра вийде для VR;
- на початку буде тільки англійська локалізація, далі будуть додані популярні мови;
- назву гри придумали фанати у Discord-каналі, обирали голосуванням.
А тепер до важливих деталей. Це дочасний доступ! На початку буде доступна лише одна локація з генератором планувань, хабом, 3 різновидами монстрів. Також буде доступний широкий набір предметів загального призначення та самооборони, екіпірування, реалізований функціонал і параметри персонажа і привидів, механіку екзорцизму, систему прогресії гравця, голосовий чат і високий рівень графічної деталізації.
У період раннього доступу ми плануємо додати багато контенту, включно з додатковими локаціями, інструментами та сутностями, кастомізацією персонажів, деревом навичок і, можливо, підтримкою VR. У планах у нас є й інші ідеї, які ми хотіли б реалізувати після позитивних оцінок спільноти за першою фазою проєкту.
Крім того, ми плануємо використати період раннього доступу для усунення більшості багів і поліпшення всіх наявних систем, щоб розкрити потенціал гри, підвищити реіграбельність і оптимізувати складність, щоб нею могли насолоджуватися як новачки, так і досвідчені гравці.
Тому, якщо вам подобається те, що ви бачите та готові випробувати на собі штучний інтелект-вбивцю — ласкаво просимо у Bureau of Contacts.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)