Nvidia RTX 2080 Ti не впоралася з Shadow of the Tomb Raider
Журналістам німецького порталу pcgameshardware.de вдалося відзняти ігролад нової гри Shadow of the Tomb Raider на Gamescom 2018 у Кельні.
На показовому стенді гра працювала на щойно анонсованих відеокартах від Nvidia, а саме: RTX 2080Ti, з використанням функції проеціюванням променів у реальному часі.
Однак ця відеокарта не змогла утримати стабільну частоту кадрів у грі. І це зважаючи на те, що гра працювала не у 4К, а у звичайному FullHD. Журналісти також зазначили, що не знають точно, які були налаштування графіки. Скоріш за все — максимальні.
Як видно з відео, частота кадрів завжди постійно стрибає у діапазоні від 30 до 60 кадрів за секунду. Загалом, гра трималася на рівні 40 кадрів на секунду. Поки розробники не дали коментарів щодо цього і тому невідомо: чи це проблема оптимізації, чи нової лінійки відеокарт.
В офіційному трейлері Shadow of the Tomb Raider, розробники заявляли, що вона підтримуватиме технологію проеціювання променів, але її не буде у грі на момент офіційного виходу. Її додадуть у подальших оновленнях.
Вихід Shadow of the Tomb Raider запланований на 14 вересня для PS4, Xbox One та ПК.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)