Несподівані експерименти: Що як нічого не робити у Mortal Kombat: Deception?
Як і у реальному світі, майже в кожному популярному відеоігровому всесвіті є свої “а що буде, якщо…”. У випадку Mortal Kombat одним з таких питань роками залишалася механіка рівня The Fallen Cliffs, у грі 2004 року Mortal Kombat: Deception. Гра була першою у серії, де арена взаємодіє з персонажами до такого рівня, що вбити може обох, якщо не пристосовуватися і не ворушити булками.
У випадку The Fallen Cliffs, рух персонажів поступово змушує рівень розсипатися. Через 16 років після виходу гри експерт з питань франшизи, Mitsuownes вирішив перевірити: що ж буде, якщо ніхто не рухатиметься на цій арені.
Результат несподіваний — раунд закінчується глюком, починається інтро, а потім гра вилітає. Загалом, весь процес нагадує одвічне питання: що ж буде, якщо в унітаз у вагоні на повному ходу кинути лом.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Full Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)