Ось звідки Valve узяли текстури для Half-Life
Щоби створити круті текстури і оточення у іграх, розробники часто виїжджають у експедиції, озброївшись фотоапаратами. Там вони знімають абсолютно все, що їм потрібно і не дуже, ну а далі використовують як приклад. Розпочалося це якраз наприкінці 90-их, тоді текстури почали ставати не лише мальованими, але й зробленими на основі фото.
І ось нещодавно в мережу потрапили такі фото, які використовували у Valve при створенні першої частини Half-Life. Тут можна побачити і всілякі стіни, труби, пристрої, і жучків на будь-який смак, і каньйон, який дійсно схожий на ігровий. Усе це та багато іншого є в архіві, який зараз перебуває у вільному доступі. Він займає трішки більше 500Mb. Завантажити його можна у хмарному сервісі Mega.
На жаль, ніякої супутньої інформації про фото у архіві немає, але глянути на матеріали, які використовували автори Half-Life і справді цікаво. Ось кілька фото з архіву:
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)