«Бонусний прибуток в мільярди доларів» — EA планує активне використання ШІ в розробці
Генеральний директор EA, Ендрю Вілсон, розповів, що у наступні кілька років компанія має намір заробити кілька додаткових мільярдів доларів за допомогою прогресу у сфері штучного інтелекту. Про це він повідомив, виступаючи на конференції з технологій, медіа та телекомунікацій Morgan Stanley, що пройшла у Сан-Франциско.
За його словами, ефективність роботи ШІ дозволить збільшити аудиторію коштом більш «глибокого» контенту, що дозволить гравцям отримати прекрасні враження від гри. Що повинно потягнути за собою збільшення прибутку компанії.
Раніше (у FIFA 23), для створення внутрішньоігрового стадіону нам потрібно було витратити майже шість місяців. За останній рік (EA Sports FC 24) цей період скоротився до шести тижнів, а ще за рік це число може сягнути шести днів.
І це при тому, що технічна варіативність взаємодії гравця із грою збільшилася в рази.
Вілсон порівняв такий прогрес із тим, що відбувається в інших галузях. Мовляв, якщо у вас є для кого творити — то чому не робити цього?
Як на мене, це неймовірна можливість для нас бонусний прибуток в мільярди доларів. На відміну від того, що ми отримали просто рухаючись вперед.
У відповідь на занепокоєння деяких представників індустрії, Вілсон запевнив, що EA використовують ШІ для розширення можливостей розробників, а не їх заміни.
Для нас ця можливість — «Святий Ґрааль» — швидше вийти на ринок та почати розважатися. Це дуже захопливий процес, що допомагає нашим співробітникам швидше досягнути поставлених цілей.
сказав Ендрю Вілсон
А як ставитеся ви до того, що все більше галузей починають використовувати штучний інтелект? Нагадаємо, що саме через це, торік, страйкували гільдії сценаристів та акторів.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)