«Бути хорошою грою вже недостатньо»: керівник Assassin’s Creed розкрив причину перенесення Shadows
Перенесення Assassin’s Creed Shadows — це не проблема, а навпаки перевага. Адже після 4-річної паузи в серії (ще й на тлі нещодавніх фінансових проблем у Ubisoft) Shadows просто мусить бути безперечним хітом, і в розробників є лише одна спроба вразити гравців. Про це заявив виконавчий продюсер серії Марк-Алексіс Коте.
За його словами, затримка випуску дозволяє команді зробити гру по-справжньому винятковою й досягти високого рівня деталізації. Коте зазначив, що за останні роки ігри Ubisoft стикалися з критикою через «непослідовність у якості» і розповів про прагнення компанії змінити це, створивши продукти, які відповідатимуть високим очікуванням гравців. Відклавши Assassin’s Creed Shadows, команда отримала можливість доопрацювати гру, щоб не лише підвищити планку якості для франшизи, але й покращити репутацію Ubisoft у цілому.
Гравці зараз можуть дозволити собі бути перебірливими, обираючи тільки найкраще, і вони справедливо вимагають високої якості.
Ми знаємо, що ця гра має потенціал стати однією з найкращих в історії франшизи. Але ми також розуміємо, що на сьогоднішньому ринку бути просто хорошою грою вже недостатньо.
Коте вважає, що завдяки затримці виходу гри команда зможе встановити новий стандарт якості для Assassin’s Creed. Це дозволить подарувати гравцям надзвичайний ігровий досвід з першого дня релізу.
Нагадаємо, що Assassin’s Creed Shadows перенесли на 14 лютого 2025 року. Гра вийде ПК, Amazon Luna, macOS, PlayStation 5 та Xbox Series X|S, а власники підписки Ubisoft+ оцінять новинку на три дні раніше.
Ми трохи пороздивлялися матеріали, що вже доступні, і виокремили деякі цікаві деталі. Прочитати про них можна тут.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!