web analytics

Call of Duty: Black Ops 6 переосмислить керування героєм та не працюватиме без інтернету

Одразу після завершення виставки Xbox Games Showcase, підсумки якої ми зібрали для вас в одному місці, на сцену вийшов Call of Duty: Black Ops 6 Direct.

Як уже розповідали, Call of Duty: Black Ops 6 буде побудована на основі реальних подій, які відбувалися під час війни у Перській затоці. Створюючи кампанію, творці постійно тримали в голові мету зробити її різноманітною. Щоб окремі місії не зливалися в одноманітний потік і у гравців був памʼятний ігровий досвід. Локації по всьому світу, різноманітні місії та способи їх проходження, а також вороги, що стають союзниками й навпаки.

Нова частина серій додасть у ігроладну формулу Omnimovement system. Це механіка, що дозволить гравцям рухатися так, як ті того забажають. Тепер гравці зможуть стріляти за спину прямо в стрибку, крутитися сяк і так в положені лежачи, а також контролювати положення тіла під час пірнання.

Рухайтеся, як персонажі бойовиків.

У такий спосіб Treyarch хочуть дати гравцям змогу обирати, наскільки ті хочуть бути залучені у процес. Крім того, у налаштуваннях ви зможете знайти експериментальні функції, що повинні зменшити до мінімуму кількість натиснутих кнопок під час пересування. Наприклад, гра автоматично визначатиме необхідність залізти на виступ в який ви біжите.

Велику кількість часу студія приділила роботі над графічною складовою. Важко сказати точно, скільки вони займалися скануванням одягу, зброї та навіть реальних людей, для того щоби гра мала максимально реалістичний вигляд.

Спеціальні прийоми, стрільба по збільшеній кількості зон для завдання шкоди (раніше їх було чотири, а тепер 8) — все це впливає на те, як падатиме чи відлітатиме моделька противника.

Саме через це Black Ops 6 потребуватиме постійного з’єднання з інтернетом. Навіть під час проходження кампанії. Механіка часткового використання хмарного стрімінгу має допомогти розвантажити вашу систему та залишити якість картинки на найвищому рівні. Втім, інсталяція гри навіть з врахуванням цього цілиться у 310 ГБ дискового обʼєму.

Що стосується змагального режиму, то тут також багато всього: повернення системи престижу та клуб «майстрів престижу», де на вас чекатимуть буквально сотні випробовувань та нагород. І це я ще не говорив про абсолютно нові мапи, яких буде 16. Ну і, звісно ж, режим «Зомбі», який також отримає оновлення механік та кілька нових мап.

Також у Treyarch розповіли, що 28 серпня можна буде подивитися за тим, як стрімери випробують на собі всі нові можливості Call of Duty: Black Ops 6. Це для того, аби ви були готові увірватися у відкрите бета-тестування, що має пройти цієї осені.

Розробники зізналися, що це далеко не всі інновації, якими вони хотіли б з нами поділитися. Тому, до виходу гри 25 жовтня, нас чекатимуть нові деталі. Про які ми вам обов’язково розповімо!

P.S. Варто нагадати, що за попереднє замовлення, можна отримати ранній доступ до гри та деякі внутрішньоігрові бонуси.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Інсайдери виклали ґеймплей прототипу Call of Duty: Advanced Warfare за 18 місяців до релізу

call of duty advanced warfare

Borderlands 4, Dying Light: The Beast, Mafia: The Old Country — Що показали на Gamescom Open Night Live 2024?

borderlands 4

Офіційний рестрім Gamescom Opening Night Live 2024 українською

p.ua.gamescom 2024

Activision заблокувала мультиплеєрну модифікацію для ремастеру Call of Duty: Modern Warfare за день до її виходу

cod mw

Розробники DOOM і The Last of Us анонсували командний шутер DEFECT

defect

Що покажуть на цьогорічній Gamescom Opening Night Live 2024?

indiana

Мультиплеєрна модифікація зробила ремастер Call of Duty: Modern Warfare найпродаванішою грою в Steam

call of duty mw

Анонсовано змагальний шутер Spectre Divide, який допомагав розробляти shroud

specter divide