Чого ви чекаєте від нового покоління консолей?
Цього тижня, після показу Microsoft (про підсумки та наслідки якого ми розповіли на початку свіженького PlayNews)ми вкотре переконалися, що очікування певної частки ґеймерської спільноти від нового покоління консолей ідуть наперекір тому, до чого нас готують платформотримачі та самі ігротворці.
Так, можливо, когось із вас задовбала мантра “4К, 60 fps, SSD, RTX”, але вона дійсно якнайкраще підсумовує нинішні пріоритети. У світі, де є умовні Red Dead Redemption 2 чи Control, ганятися за графікою — дорога в нікуди. Тобто теоретично це можна зробити, але по-перше, вау-ефекту все одно не буде, а по-друге, вартість розробки зросте настільки, що стандартна ціна ААА-проекту може запросто перевалити за $100.
Тому ігротворці йдуть іншими шляхами. Яка користь з крутої графіки, якщо в тебе сіпається зображення? Яка користь з крутої графіки, коли гра розбита на невеликі локації, перехід між триває під хвилину? Яка користь з крутої графіки, якщо від цього страждає інтерактивність?
Наприклад, розробники жахастика The Medium чітко сказали, що давно хотіли зробити цю гру, але раніше їх стримували технічні обмеження, і тільки зараз вони отримали змогу реалізувати миттєвий перехід персонажа між двома світами (комуністичним Краковом 80-х років і потойбіччям). І подібних реплік більшає з кожним анонсованим проектом. Швидкість, зручність, масштабність, деталізація, інтерактивність — ось до чого прямують (і прямуватимуть) розробники на прийдешніх платформах.
Утім, цього разу ми хочемо почути вашу думку, шановні читачі! Напишіть нам,
Чого ви чекаєте від нового покоління консолей?
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)