Чи підштовхують ігри до читання?
Національний фонд грамотності Великобританії вирішив провести дослідження, і дізнатися, як ігри впливають на тягу дітей та підлітків до читання і не тільки. Усього дослідники опитали понад 4,5 тисячі людей віком від 11 до 16 років. Результати виявилися доволі потішними.
- 3 з 5 опитаних пишуть матеріали, пов’язані з іграми (8% — блоги чи огляди, 10,8% — фанфіки, 22,1% — ґайди та поради для інших гравців, решта пише інші види матеріалів, включно зі сценаріями для відеоігор)
- 4 з 5 читають ігрові матеріали (19,4% — фанфіки, 21,8% — книги, 30,5 — огляди і блоги, 39,9 — інші види матеріалів)
- 2 з 5 вважають, що ігри допомогли їм покращити навички читання
- 3 з 4 обговорюють ігри з друзями
- 3 з 10 — обговорюють книги
Окрім цього фонд опитав ще 3817 людей віком від 11 до 18 років та 826 батьків, чиї діти також належать до цієї вікової категорій. Цього разу метою дослідження був вплив ігор на відносини під час карантинного режиму.
- 3 з 5 батьків вважають, що комунікація дітей з сім’єю та однолітками за допомогою відеоігор під час карантину була корисною для їх психічного стану.
- 3 з 4 дітей, які не люблять читати, розповіли що ігри допомагають їм краще зануритися у сюжет твору, аніж книги.
- 95,6% хлопців захоплюються іграми
- 65,2% дівчат захоплюються іграми
Більш детально ознайомитися з результатами досліджень модна на офіційному сайті національного фонду грамотності Великобританії.
Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA
На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Дупи і контроверсія, або Як працюють подвійні стандарти
-
Що українські локалізатори ігор думають про нещодавню заяву Міністерства культури?
-
Грайте DayZ разом з українською спільнотою OutLife
-
«20 днів у Маріуполі» став першим українським фільмом, що отримав «Оскар»
-
Google презентували ШІ, який грає в ігри як людина