Деталі Google Stadia

Автор: Віталій Тарнавський @erleke

Відразу після презентації Google на GDC технічний підрозділ Eurogamer опублікував кілька матеріалів про технології Stadia. Пропоную вам розбір того, що показали нам спеціалісти, а також пару відповідей від Топ-Менеджменту компанії Google про їх новий сервіс.

Залізо

Хоча Google під час презентації не розкрила всіх подробиць про конфігурацію Stadia, вона перевершує по потужності кожну з існуючих на даний момент консолей. Ось кілька вже відомих деталей:

  • Спеціально розроблений гіперпоточний процесор архітектура x86, швидкість 2,7 ГГц і кеш L2 + L3 9,5 мегабайт.
  • Спеціально розроблений відеопроцесор від AMD потужність 10,7 терафлопс, 56 обчислювальних блоків.
  • 16 гігабайт пам’яті стандарту HBM2, швидкість 484 ГБ.
  • Хмарне сховище даних на SSD.

Спеціалісти Digital Foundry відзначили, що пропускна здатність пам’яті збігається з тією, що використовується у відеокарті RX Vega 56. Яка архітектура наразі використовується в відеопроцесорі, невідомо.

Виробника центрального процесора в Google не назвали, однак підтвердили, що це не AMD.

Оглядачі звернули увагу, що це «залізо» вже сильно відрізняється від консолей. Поточне покоління використовує чіпи від AMD, і швидше за все, кардинальних змін в майбутньому не відбудеться.

Одною з головних «фішок» стрімінгового сервісу в DF назвали швидкі завантаження завдяки SSD. На те, щоб запустити нову гру в Assassin’s Creed Odyssey пішло майже в чотири рази менше часу, ніж на Xbox One X.

Контролер і зручність користування

Створений для сервісу ґеймпад не може похвалитися оригінальним дизайном, але без нарікань виконує свої завдання, заявили журналісти.

За словами співробітників DF, він дуже схожий на контролер від Xbox від відчуттів в руках до чутливості. Тим, хто звик користуватися ґеймпадами від Microsoft, перебудовуватися майже не доведеться.

Як і говорили розробники на презентації, пристрій працює як через WiFi безпосередньо з Stadia, так і з ПК через USBC кабель.

Якість картинки

Співробітники Digital Foundry тестували Stadia з роздільною здатністю 1080p і при 30 кадрах в секунду, хоча вже на старті повинна з’явитися підтримка 4K, 60 fps і HDR.

За якістю графіки версія Odyssey для Stadia виявилася близька до такої на ПК. У порівнянні з Project Stream картинка стала помітно краще, але стрімінговой технології все одно заважають артефакти, які видно в сценах з швидким рухом.

Журналісти відзначили, що зображення виглядає краще на екранах невеликого розміру, хоча на мобільних пристроях інтерфейс стає нерозбірливим.

Час відгуку і затримка

Так як роботу Stadia тестували на з’єднанні зі швидкістю 200 МБ на ноутбуці Pixelbook від Google, про точну затримку говорити важко.
Однак проблем з чуйністю керування журналісти не відчували, а показники затримки приблизно рівні таким на Xbox One X, якщо враховувати відгук екрану.

  • Google Stadia166 мс
  • Google Stadia в режимі симуляції з’єднання 15 МБ 188 мс
  • Project Stream179 мс (200 мс з урахуванням дисплея)
  • ПК, 30 fps 112 мс (133 мс з урахуванням дисплея)
  • ПК, 60 fps 79 мс (100 мс з урахуванням дисплея)
  • Xbox One X 145 мс (166 мс з урахуванням дисплея)

У Digital Foundry підкреслили, що поки що це стосується лише однієї гри Assassin’s Creed Odyssey.

Оглядачі відзначили, що багато плюсів та зручностей сервісу від Google стануть очевидні в довгостроковій перспективі, з поступовим переходом від домашнього «заліза» на стрімінг.

Завдяки «хмарним» технологіями користувачі позбудуться необхідності завантажувати самі ігри, а також оновлення і патчі.

У розробників не буде необхідності вкладатись в уже маленькы обсяги пам’яті Blu-Ray дисків, а підтримка багатокористувацьких тайтлів стане простішою.

Однак, навіть з огляду на такий серйозний потенціал, багато в чому майбутнє сервісу буде залежати від контенту в ньому і того, як розробники будуть використовувати всі його особливості.

Відповіді на запитання

Також Віцепрезиденти компанії Філ Харрісон і Майд Бакар розповіли, чому сервіс назвали Stadia, чи обов’язково грати на смартфонах з ґеймпадом і завдяки чому Stadia може отримати ексклюзиви.

Наш бренд Stadia, наша платформа називається Stadia. Так в англійській мові називаються кілька стадіонів. Стадіон, як відомо — це не тільки місце, призначене для занять спортом, але ще це майданчик для розваг.

Це і є наша ідеястворити платформу, яка дозволить стежити за іграми, грати і брати участь в них.

Як Stadia пов’язана з іншими сервісами Google?

Stadia частина вашого облікового запису Google, тому ваш логін і пароль від Gmail, наприклад, дозволять зайти і в Stadia.

Чи можна грати через Stadia на смартфонах без контролера?

Відразу після запуску ми представимо ряд пристроїв для мобільної версії Stadia від наших партнерів, також у нас є власні ідеїале говорити про них поки рано.

Чи буде у Stadia власний магазин?

Так, у Stadia є власний магазин, де ви зможете знайти ігри. Але ми хочемо, щоб розробники показували ігри безпосередньо своїй аудиторії . Тому студії зможуть ділитися посиланнями на придбання ігор де завгодно[Як зазначалось на презентації  розробники зможуть ділитись спеціальним посиланням, клацнувши на котре користувач зразу зможе запустити гру]

Google Stadia запуститься уже цього року, то ж чекаємо і не перестаємо слідкувати за новітнім ігровим досвідом від Google. Stay Tunned

Останні статті

Інтерактивний комікс «Крізь туман». Епізоди 1-5

Автор: PlayUA

Крізь туман

Nintendo виграла E3

Автор: Віталій Тарнавський

Все найважливіше, що показали Bethesda на Е3 2019

Автор: Антон Козюра

bethesda-e3-2019

10 ігор дитинства

Автор: Анна Павленко

Harry Potter and the Philosopher's Stone

Google Stadia — 9.99$ і купа приємностей

Автор: Віталій Тарнавський

Грайте стильно: MERCURY COLLECTION 2019 від RAZER

Автор: Віталій Тарнавський

Бетмен: Білий лицар, Старий Лоґан — Дайджест коміксів #02

Автор: PlayUA

Бетмен: Білий лицар, Старий Лоґан — Дайджест коміксів #02

[Оновлено] Геній, немовлята і тентаклі — нові подробиці Death Stranding

Автор: Віталій Тарнавський