web analytics

Доходи інді та високобюджетних ігор майже зрівнялися цього року в Steam

Аналітичне агентство VG Insights поділилося статискою успішності ігор від незалежних розробників у Steam за період з 1 січня по 30 вересня 2024 року. З неї стало відомо, що інді-ігри з роками користуються все більшим попитом, а їхні загальні доходи майже зрівнялися з високобюджетними блокбастерами від великих ігрових студій.

Зауважимо, що мова йде лише про доходи з продажів самих ігор, а не доповнень, розширень чи мікротрансакцій. За згаданий період інді-ігри згенерували 4 млрд доларів, що 48% від загальних доходів у Steam цього року. Із середньобюджетними та високобюджетними іграми цифра буде 8,3 млрд доларів.

Порівняно з 2023 роком ріст доходів ігор від незалежних розробників склав 17%, а порівняно з 2018 роком збільшився вдвічі. Наразі в цьому році вийшло 13007 інді-ігор, це цілих 98,9% від загальної кількості, а придбано було 504 млн ігор, серед яких 58% інді-ігри.

Аналітики VG Insights заявили, що кожного року їм стає все складніше відрізняти інді-ігри від середньобюджених та високобюджетних проєктів. Розробники можуть використовувати відому франшизу з обширною фанбазою (Baldur’s Gate 3), мати бюджет в десятки мільйонів доларів зрівняний з високобюджетними іграми (Black Myth: Wukong), підпорядковуватися великому видавництву, але працювати у стилі інді-команд (Dave the Diver, Helldivers 2), але в кожному зі згаданих випадків залишатися незалежними.

Агентство пропонує вирізняти чотири сегменти інді-ринку:

  • Triple-i — команда 50+ розробників, 1 млн проданих копій, 50 млн доларів прибутків;
  • середній — команда 15-50 розробників, від 200 тисяч до 1 млн проданих копій, 10 млн доларів прибутків;
  • дрібний — команда 3-15 розробників, від 20 до 200 тисяч проданих копій, 1 млн доларів прибутків;
  • любительский — команда 1-2 розробника, від 2 до 20 тисяч проданих копій, 50 тисяч доларів прибутків.

Згідно згаданого розподілу, доходи цьогорічних інді-ігри розподілилися наступним чином — Triple-i (53%), дрібний (20%), середній (19%) і любительский (8%). Всі типи інді-студій показали ріст після часів пандемії Covid.

В останні кілька років ринок інді-ігор сильно розвинувся, розробники стали більш досвідченими і частіше випускають свої другі й треті ігри, а заробляють кожного разу все більше. Третя гра від тієї самої команди в середньому приносить 209 тисяч доларів доходу, проти 168 тисяч доларів для другої гри і 120 тисяч доларів для першої гри.

За підсумками року VG Insights очікує, що інді-сегмент згенерує 4,9 млрд доларів доходу (+82% у річному обчисленні), а сукупні продажі складуть 381 млн копій (+33% у річному обчисленні).

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Анонсовано пригодницький симулятор фотографа TOEM 2

toem 2

Пригодницький екшн Eternal Strands від вихідців із BioWare випустять в січні

eternal strands

Анонсовано роуґлайк про розграбування підземель Moonlighter 2: The Endless Vault

moonlighter 2 the endless vault

Cимулятор чайного будинку Wanderstop від автора The Stanley Parable вийде в березні

wanderstop

Мультиплеєрний-екшн Revenge of the Savage Planet вийде в травні

revenge of the savage planet

Розробники мультиплеєрного стелс шутера Deceive Inc. закривають студію

deceilve inc

Купуйте оригінальну трилогію S.T.A.L.K.E.R. зі знижкою

S.T.A.L.K.E.R.

Ігри від Ubisoft, які можна придбати за смачною знижкою на Осінньому розпродажі Steam

Ubisoft