Ґеймери “довели”, що Microsoft хоче позбутися PlayStation
Група американських ґеймерів з 10 осіб, ще 20 грудня 2022 року подали позов до федерального суду Каліфорнії, щоб не допустити придбання Activision Blizzard компанією Microsoft. Адже орієнтуючись на зібрані докази, вони засвідчували, що Microsoft намагається зменшити конкуренцію і створити монополію, що прямо порушує Закон Клейтона. Тоді цей позов було відхилено суддею Жаклін Скотт Корлі через брак доказів.
Однак группа активістів на цьому не зупинилася і вже згодом вони знову подали доопрацьований позов, у який додали внутрішній електронний лист, що був надісланий керівником ігрової студії Microsoft Меттом Буті до головного фінансового директора Xbox Тіма Стюарта. Це і стало ключовим доказом у неправомірності дій ігрового гіганту. Адже у ньому Метт Буті пише, що «план придбання Activision полягає в тому, щоб припинити роботу PlayStation».
Спочатку у Microsoft не хотіли коментувати цей лист, так як він призначався тільки для внутрішнього чату. Проте згодом повідомили, що лист було надіслано ще у 2019 році, до того, як вони заявили про придбання Activision Blizzard. Тобто, можливо ці анти-PlayStation настрої могли передувати пропозиції MS для Activision.
Що ж будемо і далі спостерігати за цією історією та сповіщати вас про нові подробиці цього протистояння. А як ви гадаєте, чи вдастся Microsoft досягти своєї цілі та врешті-решт придбати Activision Blizzard?
Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA
На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Helldivers 2 зняли з продажу в Steam у понад 170 країнах і повертають гроші всім охочим
-
Найбажаніша гра в Steam, стратегія Manor Lords, побила новий рекорд
-
Лише сідницями ситий не будеш. Огляд Stellar Blade
-
Зворотна сумісність ігор, але не джойконів: нові подробиці Nintendo Switch 2
-
Тяжкі будні єнотів — Інтерв’ю з розробником української гри Twilight Tails