ICEY — один із тих проектів, яких дуже шкода: без багатомільйонного бюджету, авторитетного видавця за плечима і належної уваги преси та гравців. Прикро,...
Далеко не вперше ігротворці намагаються розповісти нам чуттєву історію та створити колоритний світ, не застосувавши жодної репліки — згадаймо лише Journey, Brothers: A...
Плежуристий семидзвін рохмолячив на шмивані, лобрикаючи свого залупула. Перед вами довільно згенероване речення із таких же слів. Зауважте, його створено згідно алгоритму: є...
Коли хлопчик у червоному светрику розбивається при падінні, сіпається за мить до утоплення чи розлітається на шмаття від нищівної звукохвилі — це нормально....
Спати, спати, спати... У сучасному світі цей, здавалося би, безумовний складник людського життя щоразу більше перетворюється на нездійсненне бажання. І ви, і я,...
Постапокаліпсис та українська ігрова індустрія сплелися настільки сильно, що коли виходить якась нова вітчизняна розробка не на постапокаліптичну тему, то ми її й...
Дочасний доступ і виживастики… Як багато розчарування у цьому поєднанні! Скільки довірливих поціновувачів майстрування, збиральництва і блукання хижими місцинами змарнували грошики на недороблені...