Усі дороги ведуть до Forza Horizon. Настільки виразним феномен, коли інші аркадні перегони банально намагаються вхопити шматочок чужої слави, був хіба за період домінування Need for Speed: Underground. Аби повторити подібне, як ми бачимо, знадобилося 20 років. Ми живемо у тому просторі й часі, де банально щось краще за Forza Horizon знайти нереально. Коли п’ята частина цієї серії вийшла, то навіть поганенький онлайн-код і десяток доволі незвичних баґів не завадили їй отримати найвищі оцінки. Про Need for Speed у цьому тексті також згадаємо, але рідше і хіба стоячи. Бо в центрі цієї історії залишається Ubisoft, яка пожертвувала оригінальною ідеєю попередніх The Crew. І ця жертва навіть виправдала себе.
Все ще США
The Crew 2 (огляд) – світ, де США у тебе на долоні. Автомобілі, мотоцикли, човни – тут ти обираєш, як і куди дістатися. Але не все в другій частині тішило серце! The Crew 2 аркадна настільки, що репетативність перегонів і нудьга від інших типів транспорту часто вбивали бажання допройти її до кінця. Та й вивчати старий-новий континент уже не було настільки весело, як його не покращуй. Десь після цього в Ubisoft пролунала ідея: “А давайте зробимо свій фестиваль, але не зовсім фестиваль. Закинемо це на мапу Test Drive, але щоб виглядало по-нашому. Додамо туди контенту, але не для лінивого ґрайнду, а щоби гонки були цікавими”. Звучить непогано, правда? Та з багатьма приємнощами The Crew Motorfest з’явилися й нові недоліки. Також ви повинні розуміти, що Гаваї запхали сюди не просто так. Студію Ubisoft Ivory Tower колись створили саме вихідці з Eden Games, які клопоталися над першою Test Drive Unlimited. Але якщо говорити про еволюцію формату фестивалів, то The Crew Motorfest є радше наступницею Forza Horizon. Все ж концепцію фестивалів популяризували та розвинули саме Playground Games і Turn 10 Studios.
Спершу варто зосередитися на загальній концепції. Зробити спін-оф, де буде одна велика локація, а не вся країна — цілком прийнятна ідея. Так, тепер розробникам не вдасться хизуватися гігантським масштабом, адже гравцям доступні лише Гаваї. Якщо точніше, то один острів. Тим не менш, перша приємність полягає в тому, що цей простір розробники Motorfest доволі добре використали. І нехай вас не вводить в оману стартове інтро в стилі Forza Horizon, де дають змогу випробувати основні типи автомобілів. Там, де Forza намагається догодити, напихаючи гравцю повен рот контенту, The Crew робить виважені висновки і замість заваленої різноманітними іконками мапи пропонує просту систему івентів, між якими можна перемикатися в будь-який момент. Активував івент? Тримай 7-10 заїздів, а десь між ними на мапі впадуть додаткові челенджі, подібні до тих, які ми бачили в The Crew 2. Десь треба буде рекорд швидкості встановити; десь – втекти від зони, яка розростається; десь — пролетіти на літаку через повітряні ворота; десь – об’їжджати вказівники, здобуваючи за це очки. І коли починаєш почергово виконувати івенти, то розумієш, що насиченість і подача контенту в Motorfest доволі збалансована.
Кількість додаткових челенджів достатня, щоби виконати більшість із них, ганяючи від одного заїзду до іншого. Звісно, після виконання івенту на мапі ще з’являються колектібли. Зазвичай це статуетки чи графіті. Якщо не зважати на них, то так, після проходження 2-3 івентів, у певних місцях ви побачите скупчення жовтих міток. Таке трапиться, мабуть, 4-5 разів за гру. Втім, це набагато приємніше, ніж після проходження Forza Horizon 5 (огляд) зачищати половину мапи. І точно краще за Need for Speed Unbound, де неможливо проїхати квартал у місті, не зібравши 2-3 колектібли/челенджі.
На суші, по воді, у повітрі
Окей, а що там із гонками? Відразу варто сказати, що обравши середній рівень складності, все одно потрібно зайти в меню налаштувань і підвищити саме показник умінь ботів. За замовчуванням він виставлений на 2/5. Рекомендуємо підвищити цей параметр хоча би на 3/5, інакше ви виграватимете кожну гонку з відривом 30+ секунд навіть з численними помилками. До речі, це не перша гра, в якій студія Ubisoft занижує рівень складності. Найяскравішим прикладом з усіх, мабуть, є Immortals Fenyx Rising. Там зі старту варто обрати високий рівень складності, інакше челенджу ви просто не відчуєте.
Тепер до основного… Хочеться відзначити, що човни та літаки нікуди не ділися, хоча до них не закріплена велика кількість контенту. Якщо узагальнено, то лише один івент, де-не-де такі заїзди пхають у інші заходи чи невелику частину челенджів. Тут ці типи транспорту є радше хорошими допоміжними засобами для пересування островом. Найдивніше, що Ubisoft перенесли довжелезні польоти на літаках. Це доволі занудно, винятком є лише фінальний заїзд у відповідному івенті, де дають змогу пілотувати мініатюрний літак у місті. Човни не стають цікавішими навіть попри те, що у грі є механіка здування вітром. Тобто ти пливеш чи літаєш у небесах і тебе починає зносити потоком повітря. Дякую за спробу, Ubisoft, але бажання проходити конкретно ці заїзди було мало.
Квадроциклам і мотоциклам дісталася така ж кількість уваги, що загалом не справляє поганого враження. Адже перегони на автомобілях вирізняють The Crew Motorfest серед інших ігор з позитивного боку. Замість того, щоби дати можливість обрати будь-яке авто для гонки, як це робить Horizon, тут можна стартувати лише на машині певного класу. Не бійтеся, якщо ви не імпортували свій автопарк (бо нічого переносити) з The Crew 2, тоді вам дадуть стандартне авто. Також коли ви пройдете стартові івенти, інші розблокуються лише при покупці певного автомобіля. Отака дивна система прогресу, яка дозволить щонайменше заповнити власний гараж автомобілями. У Forza Horizon деякі заїзди перетворювалися на 60-секундні перегони через те, що можна обрати суперкар там, де початково задумувалися змагання класу B чи С. Тут таке є змога зробити хіба частково при повторному проходженні, модифікувавши авто для певного заїзду. Та й не все так просто, бо нові автомобілі тобі не дарують за красиві очі. У Motorfest ти отримуєш бонусне авто, лише пройшовши сюжетний івент, придбавши його чи виконавши певні завдання. Це неабияк приємно впливає на відчуття винагороди в грі. Винагороди за те, що ти вклав свій час у проходження. На жаль, про це в сучасних аркадних перегонах часто забувають.
Більшість заїздів в івентах мають конкретну ціль. Іноді потрібно приїхати в топ-3 або набрати необхідну кількість очок. Так, є й заїзди, де основна ціль – банально доїхати до фінішу. Проте сховайте свої зневажливі пхекання, бо натомість більшість таких заїздів дивують якоюсь незвичної концепцією. Наприклад, тут є дрифт по спіральній трасі до небес, заїзд по околицях Гаваїв, де потрібно орієнтуватися за знімками, завдання проїхати 5 кіл без гальм, збивши якомога менше конусів і багато інших крутих вигадок. Це те, що свог очасу чудово показала Driver San Francisco. Для гри про автомобілі, перш за все, потрібні оригінальні ідеї. На диво, цих ідей було достатньо в додатковому контенті попередніх The Crew. І ні, їх не перенесли банально в Motorfest. Складно описати круту енергію заїздів в івенті Donut, чи наскільки приємними є вінтажні перегони під відповідну музику. Це те, чого в інших аркадних гонкових іграх або немає, або реалізовано просто гірше. Звісно, не все настільки добре. Наприклад, змагання концепткарів доволі сирі. Також не забувайте про вже згадані літаки й човни, вони найзанудніші.
Не рятує навіть балаканина ведучих, які дуже часто багацько говорять під час сюжетних заїздів. Це, мабуть, уже норма, що під час гонки чомусь потрібно вліпити ще й декілька десятків фраз від персонажів, яких ви не запам’ятаєте. Втім, варто зізнатися, що іноді їхні поради все ж є корисними.
Якщо мова зайшла про аудіо, то є сенс поговорити і про музику. Її підбір доволі дивний, якщо ви просто катаєтеся у відкритому світі. Вона часто не задає потрібний тон звичайній поїздці, навіть якщо ви обираєте конкретну радіостанцію. Але коли розпочнете будь-який заїзд у сюжетному івенті, то будете приємно вражені. Майже кожна пісня тут чудово задає ритм тому, що ви бачите на екрані. Заїзд вінтажних автомобілів підсилюється популярними треками з кінця минулого століття. Перегони Made in Japan одразу ж підсилять вашу жагу до перемоги електронною музикою з відповідним колоритом. І так можна сказати про 80% сюжетних заїздів.
Отож, ви пройшли весь сюжетний контент The Crew Motorfest. Що далі? Титрів ви не побачите. Натомість у вас залишиться ціла купа додаткових завдань для кожного пройденого івенту. Гнатися за тим, щоби пройти їх якомога швидше сенсу великого немає. Більшість із них можна виконати, катаючись містом, перепроходячи улюблені сюжетні заїзди чи змагаючись онлайн. Цей енд-ґейм контент у деяких моментах насправді змусить вас попітніти і, ймовірно, вперше почати покращувати свої авто.
Під час проходження є лише один важливий аспект, який майже повністю можна ігнорувати. Це покращення транспортного засобу, яке в Motorfest копіює попередню частину серії. Та питання навіть не в тому чи подобається вам концепція з ґрайндом нових деталей, які дістаються рандомно після кожної гонки, а доречність цього всього взагалі. Вдумайтеся, для проходження сюжетних заїздів вам завжди дадуть стандартний автомобіль, який матиме потрібну потужність для змагань. У PvP-онлайнових перегонах всі автомобілі банально мають стандартні налаштування. У певний момент при проходженні сюжетних місій і челенджів можна піймати себе на думці, що жодне вигране чи куплене авто ви не покращували. Це не жарт, ваша скринька з повідомленнями про призові деталі буде просто забита. І для того, щоб отримувати нові подарунки, треба змушувати себе шукати список автомобілів і почергово знищувати малопотужні деталі, щоби звільнити місце для нових. До речі, покращення мають бонусні пасивні показники, які не впливають критично на ґеймплей, але можуть дати транспортному засобу певного класу додаткові стійкість, дрифт тощо.
Аркадний рай для фанатів симуляторів
Очевидно, що The Crew Motorfest – це аркадна гонкова гра, тому й ставитися до неї потрібно відповідно. Чомусь про таку доволі просту істину дуже часто гравці забувають. Враження від Motorfest куди приємніші, аніж від The Crew 2 чи Need for Speed Unbound. Вона не перевершує Forza Horizon, але показує свою автентичність, яку вона покращила з часів виходу другої частини. Це стосується саме автомобілів і трохи мотоциклів, бо човни та літаки залишилися на тому ж рівні фізики (доволі посередніми).
Дуже тішить, що Motorfest уберегла просту закономірність: автомобілі для кожного типу змагань зазвичай мають свою фізику. Тобто дрифтувати гіперкаром не завжди доречно та зручно, але якщо ви знайдете автомобіль з позначкою Drift Edition, тоді точно будете знати, що саме його варто придбати для плавного входження в повороти. І це куди зручніше й доречніше в аркадних перегонах, аніж розширена заміна деталей у Forza Horizon, де можна загубитися, не знаючи, що ти отримаєш у кінці. Там від подібного рятують готові набори ком’юніті. У Need for Speed схожа спрощена схема радше збиває з пантелику. Це приклад того, коли копіювання когось проявило себе з негативного боку. Ось чому розробники Motorfest не прогадали з тим, що банально дотримуються задуму, який у них уже був.
То якою є керованість автомобілів? Знову ж таки, все залежить від обраного рівня складності. Після вимкнення допоміжних налаштувань ви відчуєте більше свободи, але не настільки, щоби навіть на секунду почати шукати повноцінну симулятивність. Це цілком і повністю покращена фізика The Crew 2. Так, до неї треба трохи звикнути, але тут немає фальшу, коли автомобіль – пластмасова коробка. У The Crew Motorfest відчуваєш, що тебе хтось підштовхує збоку. Відчуваєш, що гіперкари не можуть гасати по узбіччях. Сам факт, що болід «Формули 1» буде їхати по звивистій нерівній дорозі — абсурд, але коли виїджаєш за межі асфальтованої дороги, то він там просто в’язне. Торкатися стін банально немає сенсу, бо через такий удар ви втратите ДУЖЕ багато, насамперед швидкість. І це точно краще за The Crew 2, де і автомобілі були фактично “пластмасовими”, і можна було вдарятися об стіну, щоби вирівняти машину. Тобто підлаштовуватися під механіки гри все ж потрібно і вони в Motorfest доволі своєрідні, як і личить хорошій аркадній гонковій грі.
Оптимальна траєкторія на дорозі, особливо в онлайн-заїздах, часто може робити такі викрутаси, що ледь не рухається впоперек траси. Таке буває рідко, але може спантеличити настільки, що втрачаєш орієнтацію в просторі. Спрощена траєкторія іноді банально не з’являється або магічним чином проявляється уже під час повороту. Також варто сказати, що цей тип вказівника не показує правдиву інформацію. Часто червону смугу можна пройти на повній швидкості, а жовтий колір зазвичай означає, що ти увійдеш у поворот добре. Звісно, це залежить від класу автомобіля, але відчуття того, що тебе обманюють, нікуди не зникатиме.
Володимир Бортюк
“Що приємно, гра дозволяє собі бути настільки аркадною, наскільки потрібно, залежно від вибору пристроїв керування. На клавіатурі все буде відчуватись доволі очікувано “пласким”, на ґеймпадах це “хороша аркада”, а от з підключенням керма гра стає складнішою й деталізованішою за свою “натхненницю” Forza Horizon. Я всіма фібрами душі ненавидів заїзди на монстр-траках і раллі-крос машинах, бо вони тупо некеровані на високих швидкостях. А старі маслкари дають відчути, що мускули тут не лише під капотом, а й у вас на руках після керування цими монстрами без гідропідсилювача керма. Так, місцями може здатися, що гра аж занадто б’є по руках, але все це теж можна налаштувати. Головна задача виконана на відмінно — кожна машинка, кожен тип поверхні відчуваються по-різному. Також додає приємності той факт, що в грі є “динамічна зміна кута повороту керма”: тобто на звичайній дорожній машинці у вас буде 900-1080 градусів обертання, але пересівши на болід «Формули 1» чи умовний GT3 — руль блокується на 360/480-720 відповідно від реальних показників того чи іншого “авто”.”
Та хочеться сказати, що певних механік може й не треба було додавати. У грі, наприклад, є зношення гуми чи заряджання нітро електокарами на певних ділянках траси. Перша механіка доволі дивна, бо деградацію шин ти наче відчуваєш, але зношуються вони буквально за 2 кола, адже гонки короткі. Це доволі дивно, особливо коли знаєш базу і розумієш, як це відбувається в реальному житті. Якби гонки мали хоча би 15-20 кіл, тоді з’явилася би логіка, а так це виглядає доволі сумнівним рішенням. Такі заїзди є лише в одному івенті, тому слугують хіба бонусом до внутрішньоігрового різноманіття. Те саме можна сказати про заряджання нітро в електрокарів. Коли для того, щоби отримати буст, тобі потрібно проїхати по відповідній смузі на трасі. Сенс у цих механіках є, якщо Ubisoft Ivory Tower у майбутньому буде урізноманітнювати контент, режими та якось їх комбінувати. Сподіватися на це варто, адже вони вже доводили це у попередніх The Crew. Привіт Need for Speed з її одним апдейтом на рік, після чого кожна нова частина серії помирає.
Гавайська різанина в онлайні
Ви знаєте, що таке безумство? Ні? Це коли щонайменше 20 гравців одночасно врізаються у стіну в першому ж повороті гонки. Роблять вони це не тому, що їм подобається, коли автомобіль крутиться, наче спінер. А тому, що іншого варіанту в них немає. Якщо Forza Horizon на старті та під час умисних зіткнень запускає режим “примари”, то Motorfest вмикає режим м’ясорубки. І такий темп триває щонайменше 4-5 перших поворотів Grand Race (PvP-режим). Якщо ви не виїдете з цього вінегрету попереду, то ваші шанси на перемогу будуть доволі примарними. Настільки агресивних і хаотичних стартів ви не побачите ніде! Навіть GTA V, при всій повазі до її своєрідного ком’юніті, лише частково давала подібне шаленство. Уявіть собі FlatOut, але без руйнування автомобілів. Таку особливість можна описувати і як плюс, і як мінус гри. Ця родзинка нової The Crew точно стане яскравим прикладом для порівняння на майбутнє.
Проблема в тім, що режим Grand Race є основним для перегонів з іншими гравцями. Альтернативних варіантів покататися семе проти випадкових супротивників не так уже й багато. Grand Race наче повністю сконцетрований на шаленстві, бо складається з трьох етапів, де ви автоматично і почергово змінюєте машину (іноді інший транспортний засіб) тричі. Зазвичай (90% випадків) це три швидкісні авто (гіперкари, «Формула 1», концепткари тощо). Звучить не так погано, але через це внутрішньоігрове різноманіття слабне. Бо коли певний шмат траси тобі дають проїхати на менш потужному автомобілі, то ти відчуваєш, що гонка стає доволі простою. Всі машини просто їдуть уперед по не дуже звивистих дорогах, які радше підходять для гіперкарів. Усе, що залишається робити, – іноді тиснути кнопку нітро.
Тішить, що ґеймплей, порівнюючи з бетою, став плавнішим. Адже раніше наїзди на певні пагорби й каміння відчувалися критично. Також за виїзд з траси під час відкритого тестування автомобіль доволі сильно груз у багні. Цей ефект дещо зменшили і баланс вийшов кращим. Доволі своєрідним є те, що в повороті зі стінами простіше таранити свого супротивника, бо так ти втратиш набагато менше швидкості, ніж від контакту зі стіною. Або можна врізатися в огорожу, але перед машиною, яка тебе випереджала, щоби заблокувати її своїм заднім бампером. Отакі-от шалені перегони, які більше нагадують гру на виживання.
До речі, про королівську битву — вона представлена режимом Demolition Royale. Якщо вам не вистачило адреналіну в звичайних гонках проти гравців, тоді тут ви точно можете зігнати всю свою лють. Суть режиму очевидна – таранити супротивників, поки ті не вилетять, заодно підбираючи бонуси для відновлення здоров’я, щитів чи додаткової шкоди. Місиво ще те, особливо коли ти маєш змогу активувати ультимативне вміння й почати знищувати всіх на здоровенному монстр-траку.
Михайло Петрунів
“Мені дуже подобається ідея підготовлених розробниками плейлистів для PvP, але складається враження, що в Ubisoft надто вже обережного підійшли до їх організації. Можливо, вони боялися, що будуть проблеми із заповненням лобі, тому для гонок доступний лише один плейлист. Можливо, вони намагалися вгодити більшій кількості гравців, тому майже у всіх заїздах буде як мінімум один транспорт, який стабільно розганяється до 300 км/год. Але через це різноманіття, присутнє в кампанії, взагалі не використовується в мультиплеєрі.
Хотілося би побачити ще один плейлист. Можливо не на 28 гравців, а на 14. Навіть не треба, щоб він мінявся що 30 хв, достатньо прив’язати його до тематики Summit Contest, як це колись Ivory Tower робили в доповненні Wild Run (огляд) для оригінальної гри (огляд). Але щоб ці заїзди були більш унікальним, мали в собі якусь загальну ідею й складались не лише зі спринта, а й кільцевих гонок. Наприклад, мені би хотілося побачити вінтажний плейлист без нітро в мультиплеєрі або зіграти гонку на хетчбеках, у яких будуть скручені показники “до заводських”.
На щастя, згадуючи хорошу підтримку передніх частин The Crew, вірю, що Ivory Tower та інші студії Ubisoft будуть активно розвивати Motorfest і його мультиплеєр. І, на мою думку, це важливо, адже якою би Forza Horizon кльовою не була, організація мультиплеєру в неї надто вже проста, тому це те місце, де можна стати набагато кращим і вийти із тіні популярного конкурента. Наразі єдина серія яка вміло організувала мультиплеєр — це Gran Turismo, і хочу сподіватися, що в жанрі класичних аркадних гонок такою стане ще й The Crew Motorfest.”
На цьому божевілля в онлайні завершується і починається ґрайнд. Якщо хтось скаже, що схожу схему до Summit Contest він уже бачив у Forza Horizon, то така людина повинна відчути хвилину сорому. Адже «саміти» колись чудово влилися ще в першу The Crew, задовго до того, як Forza Horizon досягла свого піку в четвертій частині. Суть режиму проста: кожен тиждень потрібно проїжджати певні гонки й виконувати челенджі. Чим вдаліші результати ви покажете, тим ліпшими будуть нагороди. Звісно, якщо до цього часу не назбирається гравців, які витіснять вас, наприклад, із золотої ліги кращими результатами. До речі, тут вам і знадобляться удосконалені автомобілі. Адже проїхати заїзди Summit Contest можна тільки на певних машинах відповідно до встановлених правил. Не вистачає челенджів? Тоді загляньте також до Custom Show, де ви можете виставити ваш автомобіль на показ і залежно від того, скільки людей потім його вподобає, ви отримаєте певний бонус.
І це все… Якщо мова про онлайн-режими. Всі вони вміщаються в один рядок окремого меню активностей. Наче небагато, а наче цілком достатньо. Хотілося би ще бачити ще й звичайні PvP-перегони, а не лише довжелезні заїзди Grand Race, які підходять здебільшого для надпотужних автомобілів.
А тепер ложка солі в чомусь там. Крос-плею в грі немає! Якщо ви з друзями захочете зіграти разом, то переконайтеся, що придбали гру на одній і ті й же платформі. Інакше не пройдете сюжетні івенти в кооперативі. Втім, зможете запустити Grand Race та Demolition Royale! Одночасно натиснувши пошук, навіть якщо у вас різні платформи. Це працює в 90% випадків. Наче внутрішньої рейтингової системи тут просто не існує, а в онлайн-гонку просто закидає 28 гравців, які останніми натиснули пошук. Отакі пироги, малята. Втім, онлайн-код варто похвалити, проблем у грі на PlayStation 5 з Wi-Fi 2,4 Ггц не було. Бета (враження від бети) на фоні релізної версії гри в цьому плані просідала.
Потужність PlayStation 5: розблоковано?
Цей огляд багато в чому опирається на досвід гри на PlayStation 5. Оскільки The Crew Motorfest вийшла й на консолях попереднього покоління, то з’являється логічне запитання: це некст-ґен? Загалом гра виглядає чудово, але є певні нюанси. З прекрасного, в грі насправді багато рослин і предметів, які можна збити. Ближче до ночі ефекти світу та автомобілі виглядають гідно. Але коли променів стає дуже багато, то проявляються недоліки.
У певний момент можна піймати себе на думці, що асфальт виглядає, наче розгладжена пліснява. У режимі продуктивності трапляються доволі незвичні баґи. Наприклад, іноді під час виїзду з тунелю можна побачити, як віддалені текстури лише починають з’являтися і відбивати промені. Дзеркала – просто заблюрені шматки металу. За три гри Ubisoft Ivory Tower так і не зуміла реалізувати їх добре. У динамічній гонці ви не звернете на таке увагу, але якщо любите кататися від першої особи, то є шанс, що потім дзеркала будуть снитися вам у кошмарах. Коли ви летітимете над полями, то в режимі продуктивності це виглядає, наче хтось застеляє ліжко, адже рослини внизу телепортуються до вас прямісінько з Нарнії. Загалом гра може й виглядає пластмасовіше за Forza Horizon, але в жодному разі не менш деталізовано.
Чи отримаєте ви стабільні 60 кадрів на PlayStation 5? Так, майже завжди, але з певними уточненнями. На старті гонки, особливо коли автомобілі пробуксовують, можна відчути зниження частоти кадрів. Більші втрати бувають лише в онлайні, коли 28 автомобілів в’їжджають у перший поворот, але після пропорційного розсмоктування гравців по треку, дискомфорту ви не відчуєте. Реалізація адаптивних триґерів просто хороша, адже вимкнув я їх лише після активної участі в онлайн-заїздах. Повірте, там концентрація потрібна неабияка. І коли триґер починає підстрибувати від перемикання передач, то це не той ефект, який вам потрібен у напруженій ситуації.
The Crew Motorfest перевершили за попередні очікування, які могли скластися після відгуків у стилі «копіювання Forza Horizon». Ґеймплей, зокрема механіки зіткнення, у ній явно продуманіші за The Crew 2. Розмірена подача заїздів і челенджів – справжній козир гри. Кращими за це є лише самі івенти, які тішать своєю варіативністю й оригінальністю. Вони хороші через якісний підхід до виконання й підбору музики. Шкода, що радіо у відкритому світі радше є хаотичним і дуже рідко формує правильний настрій. Від динамічних перегонів онлайн у вас точно не один раз відпадуть сідниці, а повернення «самітів» потішить фанатів першої частини. У якийсь момент захочеться позмагатися з іншими гравцями на певних автомобілях і трасах, але все, що поки є в грі, – це Grand Race і королівська битва. Можна лише сподіватися, що звичайні гонки також з’являться пізніше. Десь у всьому цьому загубилися покращення автомобілів. Як для гри на новому поколінні консолей, The Crew Motorfest виглядає добре, хоча не без певних недоліків. Втім, навіть до них звикаєш із часом і вони не здаються настільки виразними чи критичними. На те є причина! Подякувати також варто й українським студіям Ubisoft, які внесли вагомий вклад у розробку The Crew Motorfest. Якщо бажаєте дізнатися більше про те, як наші співвітчизники допомагали Ubisoft Ivory Tower створити самобутню гру, тоді не пропустіть наше інтерв’ю з розробниками. Воно з’явиться на порталі PlayUA скоро!
Вдалося
- Захопливі й оригінальні івенти
- Розмірена подача контенту
- Покращена фізика зіткнень і керування авто
- Музика під час заїздів в івентах
- Summit Contest
- Хороший онлайн-код
- Гаваї
Не вдалося
- Різноманіття PvP
- Зробити цікавішими човни й літаки
- Поліпшення авто
- Позбутися візуальних недоліків
- Крос-плей
- Траєкторія на треку
- Дзеркала
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!